728 x 90

تشدید سرکوب ,

دو دختر موتورسوار و عبور از مرز سرخ نظام!

-

دستگیری دو دختر موتورسوار دزفولی
دستگیری دو دختر موتورسوار دزفولی
امروز چهارشنبه 23 دی 95 خبرگزاری حکومتی ایرنا خبر داد دو دختر دزفولی که در بوستان جنگلی دزفول موتورسواری می‌کردند دستگیر شدند.

نحوه انعکاس خبر مانند روی آنتن بردن یک خبر جنایی یا افشای یک توطئه امنیتی- سیاسی جنجالی است! اول قسمتهایی از خبر را ببینید:
سرهنگ علی الهامی که یکی از سرپاسدارهای سرکوبگر دزفول است چهارشنبه شب22 دی95 در گفتگو با ایرنا گفت: «نیروهایش در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با بی‌نظمی و ناهنجاریهای اجتماعی دو دختر را دستگیر کردند.»

سرپاسدار مزبور اضافه کرد: «دو دختر هنجار شکن! از نبود نیروهای انتظامی در بوستان جنگلی دزفول سوء‌استفاده کرده و در اقدامی ناپسند و مخالف با ارزش‌ها و هنجارهای جامعه و انقلاب، اقدام به موتورسواری کردند! وی اضافه کرد: انتشار تصاویر و فیلم این حرکت زشت و قبیح در فضای مجازی، موجب نگرانی و تأسف بسیار زیاد مردم دیندار و ولایتمدار شهرستان و البته مسئولان و متولیان فرهنگی شهرستان شد!»

بعد هم پاسدار مربوطه گفت: «نیروی انتظامی اقدامات گسترده‌یی برای دستگیری این دو دختر انجام داد و سرانجام امروز با همکاری بسیج و منابع مختلف خبری و مردمی، شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند!»

خدا به خیر کنه! اینطوری که این نوشته، آدم یاد لاجوردی جلاد اوین می‌افته که هر وقت نیاز به قدرت‌نمایی داشت اینطوری حرف می‌زد و می‌گفت: فلان تعداد عنصر مسلح و چریک و نیروی نظامی دشمن را دستگیر کردیم!

اگر عکس دو دختر بیچاره را دیده باشید، شگفت‌زده می‌شوید و ناباورانه با خود می‌گویید اینها که بیچاره تمامی سر و وضعشان هم مطابق الگوهای حکومتی است! با مقنعه و مانتوی گشاد و... بیچاره‌ها به جز دایرهٴ صورت و مچ دستهایشان هم که تمامی بدنشان پوشیده و محفوظ است! پس دیگر مشکل چیست؟ نکند این‌جا پایتخت داعش است؟!

امروزه این‌گونه ممنوعیتها حتی در شیخ نشینهای حاشیهٴ خلیج‌فارس هم برطرف شده‌اند! پس این همه بگیر و ببند برای دستگیری دو دختر محجبة موتور سوار، آنهم با این همه آب و تاب!.

حتی موتورشان را اگر دقت کنید، یک موتور سیکلت ”کار “ است، از همان موتورهایی که شاطر نانوای سرکوچهٴ من و شما هم استفاده می‌کند، نه از آن موتورهای جفت سیلندر پرشی اگزوز شکسته که صدایشان تا دو کیلومتر دور‌تر، گوش همه را کر می‌کند.

طبعا این حرفها، چیزی از مصیبت‌های آن دو دختر و مردم ما کم نمی‌کند اما به‌صورت حساب آخوندها، با این فضاحت‌هایشان، می‌افزاید.

آخوندهایی که در همهٴ جرم و جنایت‌هایشان پیشتاز داعش بوده و هستند.

چه در قطع اعضای بدن محکومان
چه در کشتار مخالفان
و چه در سرکوب تمام‌عیار جامعه، به‌ویژه زنان!
راستی خدا وکیلی اگر داعش در ایران حاکم بود، چه‌کار می‌کرد که آخوندها نکرده‌اند؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8de8203f-86c6-4f8e-86d3-064f8cba0add"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات