728 x 90

اخبار يمن,

نبردهای یمن و پیشرویهای ارتش ملی و مقاومت مردمی

-

پیشرویهای ارتش ملی ومقاومت مردمی یمن
پیشرویهای ارتش ملی ومقاومت مردمی یمن
دهها تن از شبه‌نظامیان حوثی در جریان درگیری با نیروهای دولتی در استانهای تعز و صعده کشته شدند. نبردها در مناطق مختلف یمن ادامه یافت و ارتش ملی و مقاومت مردمی به پیروزیهای چشمگیری دست یافتند. گزارشی از تلویزیون العربیه..

نبردهای یمن و پیشرویهای ارتش ملی و مقاومت مردمی

نبردهای تعز شعله ور شده و نیروهای دولتی در مناطقی از این استان پیشروی کردند.

در درگیریهای استان صعده، دهها تن از کودتاگران حوثی از جمله چند سرکرده آنها به‌دست ارتش ملی یمن کشته شدند.

ارتش ملی و مقاومت مردمی در جبهه‌های غرب تعز با حمایت هوایی ائتلاف عربی، پیشروی قابل ملاحظه‌ای داشتند.

سخنگوی ارتش ملی در تعز ژنرال منصور حسانی گفت: ارتش ملی تهاجمی را علیه مواضع شبه‌نظامیان حوثی در ارتفاعات مناعم شروع و چندین منطقه را تسخیر کرد.

ژنرال حسانی گفت ارتش ملی و مقاومت مردمی در جبهه مقبنه، حملات خود را برای سومین روز متوالی علیه مواضع شبه‌نظامیان حوثی ادامه دادند. آنها توانستند دو منطقه مهم را تصرف کنند. در عین‌حال نبردها هم‌چنان ادامه دارد.

وی افزود: 16تن از شبه‌نظامیان حوثی کشته و شماری نیز زخمی شدند. همچنین یک خودرو زرهی و یک تانک و یک تیربار سنگین منهدم شدند. در جریان بمبارانهای ائـتلاف نیز، شماری از کودتاگران کشته و زخمی شدند.

در استان صعده و در جبهه علب نیز در جریان نبردهای ارتش ملی، یکی از سرکردگان حوثیها به‌نام ابو طهل خولانی به همراه 41 شبه‌نظامی دیگر کشته شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecf121a1-3a74-4c40-bb12-5fe7868550e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات