728 x 90

واکنش رژیم آخوندی نسبت به اظهارات وزیر خارجه ترکیه

واکنش سخنگوی وزارت خارجه رژیم به هشداروزیر خارجه ترکیه درمورد رعایت آتش بس سوریه
واکنش سخنگوی وزارت خارجه رژیم به هشداروزیر خارجه ترکیه درمورد رعایت آتش بس سوریه

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به اظهارات وزیر خارجه ترکیه که از رژیم خواسته بود آتش‌بس را نقض نکند واکنش نشان داد و این اظهارات را غیرسازنده خواند.

بهرام قاسمی گفت: ”اظهارات غیرسازنده مقامهای ترکیه صرفاً موجب پیچیده‌تر شدن شرایط موجود و افزایش مشکلات فراروی راه‌حل سیاسی بحران سوریه می‌شود“.

علاءالدین بروجردی عضو مجلس ارتجاع نیز که به سوریه سفر کرده و با دیکتاتور خونریز سوریه ملاقات کرده است، ترکیه را مورد حمله قرار داد و گفت: «همه در جهان می‌دانند که هر کشوری که وارد خاک کشور دیگر خارج از چارچوب قانون بین‌ الملل شود، اشغالگر و متجاوز است، در حالی که حضور ما در سوریه در سطح مستشاران و همچنین حضور حزب‌الله کاملاً با هماهنگی دولت سوریه و بنا‌به‌درخواست آن بوده است، بنابراین طرف‌هایی که باید خاک سوریه را ترک کنند، کسانی هستند که بدون اجازه و هماهنگی با دولت سوریه وارد شده‌اند.»

خاطرنشان می‌شود مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه گفت رژیم اسد، حزب‌الله و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران توافق آتش‌بس را نقض می‌کنند. وی از رژیم ایران خواست تا بر حزب‌الله فشار بیاورد تا نقض آتش‌بس را متوقف کند.

.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db3487a7-2976-4fa7-b23b-3a7e1b46d1e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات