728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

کریمی قدوسی: با ورود تجهیزات امنیتی به سعد آباد بنای تکرار فتنه ۸۸ را در انتخابات آینده دارند!

-

جواد کریمی قدوسی-آرشیو
جواد کریمی قدوسی-آرشیو
در ادامه مخاصمات باندی در آستانه نمایش انتخابات ریاست جمهوری، جواد کریمی قدوسی عضو مجلس ارتجاع نسبت به تکرار قیام 88 هشدار داد و با حمله به آخوند روحانی از انتقال تجهیزات فنی و امنیتی ارتباطی و مخابراتی و شنود و ضد شنود به پاستور خبر داد.

وی که روز چهارشنبه 15دی با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد گفت: «ما چند سند در ارتباط با فتنه 88 داریم که تاکنون بخش فنی فتنه 88 به اطلاع مردم رسیده نشده و آنچه تاکنون به اطلاع مردم رسیده فقط بخش‌های سیاسی آن بوده است».
وی افزود: «یکی از بخش‌های فنی فتنه 88، وارد کردن تجهیزات مخابراتی و پارازیت انداز برای ایجاد اخلال در شبکه‌های صدا و سیما در زمان فتنه 88 بود، این تجهیزات توسط مهدی هاشمی از طریق سرویس‌های انگلیسی وارد تهران شد و در دستگاههای مختلفی نیز نصب شد و توانست شبکه یک صدا و سیما را در آن برهه برای مدت 5دقیقه مختل کند. این موضوع به‌خاطر ایجاد پارازیتهایی بود که آن زمان در سیگنال‌های صدا و سیما فرستادند و آقای عسگری رئیس فعلی صدا و سیما به‌اتفاق چند نفر در بالگرد بر فراز تهران به‌دنبال پیدا کردن مرکز پارازیت بر روی شبکه‌های صدا و سیما بود که آن را پیدا کرده و مختل کردند».
وی گفت: «این تجهیزات توسط دولت خبیث انگلیس در اختیار مهدی هاشمی و شبکه فتنه قرار داده شده بود که عملاً نظام جمهوری اسلامی نتواند لحظه به لحظه مسائل مهم را در بحث فتنه به اطلاع مردم برساند و آن اخلالی که در بحث انتخابات ایجاد کردند را بتوانند پیگیری کنند».

عضو مجلس ارتجاع از مشهد با اشاره به اظهارات آخوند لاریجانی رئیس قوه قضاییه افزود: «اظهارات مهم آیت‌الله آملی لاریجانی درباره ورود تجهیزات فنی و امنیتی به داخل ساختمان پاستور در همین ارتباط است و ظاهراً بنا دارند فضای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 را به سمت دوقطبی کردن پیش ببرند و برای تکرار حوادث ضدامنیتی 88 برای انتخابات آینده نیز هیزم جمع می‌کنند و این‌گونه تجهیزات وارد کردند و بنای تکرار آن روزها را دارند و بدون پشتیبانی سرویس‌های جاسوسی دنیا مثل انگلیس، آمریکا، کانادا، فرانسه و موساد راه به جایی نمی‌برند بنابراین در بحث فتنه این بخش فنی قضیه ایست که گفته نشده و لذا این اظهارات رئیس قوه ‌قضاییه آغاز تشریح بحثهای فنی و سخت فتنه 88 بود تا به این نتیجه برسند»..

وی گفت: «جریان فتنه با استقرار دولت آقای روحانی، بازگشته است و تلاش دارد که از ظرفیت دولت و جایگاه قانونی آن اتاق‌های پاستور و مکانهای امن دولت برای ایجاد شبکه امن و اتاق‌های فکر و مراکز تصمیم‌گیری که به‌صورت خوشه‌یی در فتنه نیز حضور داشتند در اختیار بگیرد؛ نمونه‌های آن جلسه جماران، بنیاد باران و جلسه صبحانه که مشهور است».

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از ترک پاستور توسط آخوند روحانی خبر داد و افزود: «اخیراً نیز شاهد هستیم که آقای روحانی ساختمان پاستور را ترک کرده؛ همان‎طور که آقای هاشمی در کاخ مرمر نشسته، رئیس‌جمهور پاستور را تحویل برادر و فرزندانش داده است و خودش در کاخ سعدآباد نشسته و صبح‌ها ساعت 10 سرکار می‌آید و ساعت 14 آنجا را ترک می‌کند؛ یکی از علتهایی که به کاخ سعد آباد رفته همین ورود تجهیزات فنی و امنیتی ارتباطی و مخابراتی و شنود و ضد شنود است؛ در واقع نه این‌که آقای روحانی این کارها را انجام دهد، اما این اقدامات چتر ضدامنیتی برای قضایای فتنه شده است که خواهش می‌کنیم از دستگاه قضایی از آنجایی‌که پرونده‌ها را در اختیار دارد برای مردم بیشتر این مسائل را تشریح کند و مسئولان امنیتی نیز بخش فنی تهدیدات را در قالب اصحاب و سران فتنه به‌خصوص در دولت یازدهم پیگیری کنند».
وی از کمک بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی آخوند روحانی اشاره کرد و افزود: «طبق اظهارات رئیس قوه ‌قضاییه بابک زنجانی چند میلیارد تومان به ستاد انتخاباتی آقای روحانی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری کمک مالی کرده و هم‌چنان که دولت تاکنون برای بازگرداندن پول‌های به یغما رفته بابک زنجانی از بانکهای خارجی تلاشی نمی‌کند».

کریمی قدوسی خواهان دستگیری برادر آخوند روحانی شد و تأکید کرد: «مجموعه‌ای از فسادها و فتنه‌های سخت و سنگین درهم تنیده وجود دارد که یک بخش از آن در دست اصحاب فتنه است و یک بخش دیگر آن نیز در دست سرویس‌های جاسوسی است؛ محوریت انسجام دهی آن نیز در دست جریان آقای هاشمی است، لذا از دستگاه قضایی خواهش می‌کنیم که قبل از وقوع فتنه جدید علاج کنند و این سؤال مطرح است که چرا حسین فریدون را احضار و بازداشت نمی‌کنند؟ تا چه زمانی ملت ایران از ناحیه اقوام قدرت و ثروت سیلی بخورند و امنیت آنها به خطر بیفتد».

وی همچنین با تأکید بر اینکه بایستی از اتفاقات گذشته و اول انقلاب عبرت بگیریم و قبل از این‌که مجدد از داخل ضربه‌ای بخوریم باید جلوی ضربات گرفته شود خاطرنشان کرد: «بنده به‌عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در اولین جلسه کمیسیون بحث وارد کردن تجهیزات مخابراتی و فنی امنیتی را به‌عنوان یک مسأله مورد سؤال قرار می‌دهم و از وزیر اطلاعات و دستگاههای دیگر به‌صورت رسمی سؤال خواهم کرد».

کریمی همچنین گفت: «آقای نهاوندیان و آقای حسین فریدون باید احضار شوند، اما مردم این سؤال را از دستگاه قضایی دارند که چرا این کار را انجام نمی‌دهد و چرا باید بگذارید فتنه شعله‌ور شود و کشور ناامن شود بعد بحث احضار این دست افراد صورت گیرد؟».

وی خواهان محاکمه آخوند روحانی شد و گفت: «شما در جایگاه مدعی‌العموم و کرسی قضاوت نشسته‌اید و باید از مردم و امنیت کشور دفاع کنید و هم‌چنان که در مقابل فتنه ایستاده‌اید با اقدامات خود می‌توانید از فتنه آینده جلوگیری کنید، بنابراین ملت ایران از دستگاه قضایی کشور می‌خواهد که کوچکترین نرمشی نشان ندهد و به وظیفه خود عمل کند، بایستی در حکومت دینی این‌طور باشد که کسی که تخلف کرد، فرقی نمی‌کند رئیس‌جمهور باشد یا یک شهروند عادی همه در برابر قانون مساوی هستند، چطور است که در کشوری مثل کره جنوبی که مردم آن دین هم ندارند، رئیس‌جمهور آن یک تخلف کوچکی می‌کند و به یکی از دوستان خود رانتی می‌دهد و از این جهت نزد مردم گریه هم کرد، اما مردم کره قبول نکردند و او را وادار به استعفا کردند، اما در حال حاضر با نزدیکان رئیس‌جمهور برخورد نمی‌شود، ضمن این‌که خبر داریم که دستگاههای قضایی اینها را احضار می‌کند اما بایستی برخورد کند و این مسائل را علاج کند و به مردم گفته شود و کشور امن شود».

کریمی قدوسی نسبت به انتخاب احمدی به‌ عنوان معاون سیاسی وزارت کشور هشدار داد و گفت: «این فرد به تأکید شخص رئیس‌جمهور انتخاب شده و از آنجایی‌که معاون سیاسی وزارت کشور رئیس ستاد انتخابات می‌شود از یک اختیاراتی برخوردار است که یکی از آن اختیارات تمدید زمان انتخابات است؛ ضمن این‌که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد با دور زدن وزیر کشور، به‌طور مستقیم با معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات ارتباط برقرار کند و این اقدامات احتمالاً قطعات پازلی است که دولت برای انتخابات تدارک دیده و یکی پس از دیگری کنار هم چیده می‌شود».

وی در پایان گفت: «یکی از موضوعاتی که در دوران مسئولیت جدید در معاونت سیاسی وزارت کشور و حضور احمدی به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات به‌شدت نسبت به آن احساس خطر می‌شود این است که برخی جریانهای در پی ایجاد پاپوش برای سپاه و بسیج هستند که یکی از اولویت‌های آنها متهم کردن سپاه و بسیج در مسأله انتخابات و ادعای دخالت آنها در انتخابات است و این جریان از الآن برای آن در حال تدارک است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8567e200-26db-4a5d-91c7-d12a8de24d1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات