728 x 90

انفجار تروريستي,

سفرای کشورهای مختلف حمله تروریستی استانبول را محکوم کردند

-

کلوب شبانه رینا در منطقه اورتاکوی استانبول
کلوب شبانه رینا در منطقه اورتاکوی استانبول
سفرای کشورهای آمریکا، آلمان، انگلستان، پاکستان و یونان در آنکارا حمله تروریستی شب گذشته در کلوب شبانه "رینا" در منطقه اورتاکوی استانبول که 39کشته و 70مجروح بر جای گذاشت را به‌شدت محکوم کردند.

جان باس، سفیر آمریکا در آنکارا در صفحه توییتر رسمی این سفارتخانه نوشت: " ”حمله منفور در استانبول را به‌شدت محکوم می‌کنم. آمریکا آماده همکاری با ترکیه برای انجام تحقیقات در مورد عاملان این حمله است".

ریچارد مور، سفیر انگلستان در آنکارا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ”وقوع حوادث دردناک من را غمگین و شوک زده کرده است. حمله جنایتکارانه را قاطعانه محکوم می‌کنم. به خانواده قربانیان تسلیت گفته و برای مجروحان شفای عاجل آرزو می‌کنم".

سفیر آلمان نیز در صفحه اجتماعی خود نوشت: "حمله مذکور ما را شوک زده کرده است. در غم و اندوه مردم ترکیه و استانبول شریک هستیم".

سفیر پاکستان در آنکارا با انتشار اطلاعیه‌ای به‌شدت این حمله تروریستی را محکوم و اعلام کرد: ”همبستگی قوی و پایدار پاکستان با دولت و مردم ترکیه هرگز متوقف نخواهد شد“. سفیر یونان نیز این حمله را محکوم و بر همبستگی کشورش با مردم و دولت ترکیه تأکید کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e79f1f5-b6d0-4707-859d-d1cfb101a1a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات