728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله عناصر باند خامنه‌ای به باند رفسنجانی و روحانی

-

آخوند رئیسی گماشته خامنه‌ای در تولیت آستان قدس
آخوند رئیسی گماشته خامنه‌ای در تولیت آستان قدس
نمایشهای حکومتی سالگرد ۹دی به صحنه تصفیه حساب باند خامنه‌ای با باند رفسنجانی و روحانی و تشدید شقه و شکاف در حاکمیت آخوندی تبدیل شده است.

آخوند رئیسی گماشته خامنه‌ای در آستان قدس رضوی در تجمع مزدوران رژیم در تهران گفت:
این بار تفاوت داشت با فتنه‌ها و توطئه‌های قبل تفاوتش در این بود که این بار احساس دشمن این بود که جای پایی در درون کشور پیدا کرده است و می‌تواند با این جای پا اهداف پلید خود را پیش ببرد این تفاوت این فتنه با همه توطئه‌های گذشته.
در ارتباط با دشمنی دشمن نباید تردید کرد، فتنه امروز فتنه آن است که شیطان را دشمن را آمریکا را مغرب زمین را آنانی که در سر استکبار خود بزرگ بینی و خود خواهی می‌پرورانند رو اونها رو اعتماد بهشون رو رواج دادن
فتنه امروز فتنه تهی کردن جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از اون سیرتی که دارد...

آخوند علم‌الهدی نیز طی سخنانی در مشهد، رفسنجانی را مورد حمله قرار داد و گفت:
از این فتنه 88 دشمن یک تجربه به‌دست گرفته برای فتنه جدید...
تو خواص به سراغ افرادی بره که با دست اونها نظام و انقلاب رو برگردونه کیها اند، اینها خواصی‌اند که با رهبری زاویه دارند دنبال اینها میگرده تو کشور دیگه دنبال ضدانقلاب نیست دیگه دنبال تفاله شاهی نیست دنبال یک خواصی هست در داخل کشور که اینها با رهبری زاویه دارند اونها را نشان کند و اونها را راه بیندازد در عرصه قدرت‌یابی و افسار کند برای فتنه جدید در براندازی نظام و دشمن هم جز فتنه‌گری راه دیگری نداره.

آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضاییه رژیم گفت: آنچه مسلم است بعد از فتنه 88 جرم و جنایت بود که اصل نظام و انقلاب و اصول انقلاب را زیر سؤال بردند.
وی افزود: هاشمی پیش از انتخاب اولین کسی بود که اعلام کرد باید مراقب بود تقلب نشود.

یک روزنامه باند خامنه‌ای اما چشم‌انداز مخاصمات فزاینده درون نظام آخوندی را این چنین ترسیم کرد: امروز در نظام شاهد صف‌بندی تمام عیار2 جریان فکری هستیم که امکان همزیستی مسالمت‌آمیز آنها با هم وجود ندارد، زیرا اختلاف آنها بر سر مبانی است و لذا تنها یک جریان می‌تواند با حذف و حاشیه‌نشین کردن دیگری به حیات و حرکت پیش‌رونده خود ادامه دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb56c306-6c23-43b4-98b2-0ba2b5216aa1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات