728 x 90

-

یکی از چماقداران خامنه‌ای به جانشینی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران منصوب شد

-

پاسدار  جتایتکار حسین نجات
پاسدار جتایتکار حسین نجات
پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران یکی از چماقداران خامنه‌ای به نام محمد حسین زیبایی‌نژاد معرف به حسین نجات را که از سرکردگان سرکوب معترضان در سالهای اخیر بوده به جانشینی رئیس سازمان اطلاعات سپاه گمارد. حسین نجات پیش از این فرمانده سپاه ضد ولی امر بود. نیرویی که مسئولیت حفاظت از خامنه‌ای را بر عهده دارد.

پاسدار حسین نجات در دوره ریاست‌جمهوری پاسدار احمدی‌نژاد، برای مدتی معاونت امنیت داخلی شورای عالی امنیت رژیم را برعهده داشت. در حوادث کوی دانشگاه، حسین نجات به همراه شمار دیگر از سرکردگان نظامی رژیم، در سرکوب دانشجویان نقش داشت.  ریاست سازمان اطلاعات سپاه برعهده حسین طائب مي‌باشد.

بيشتر بخوانيد:

 پاسدار  محمد حسین زیبایی‌نژاد  در سمت جدیدش، جانشین حسین طائب است که از معاونان فلاحیان و از دست‌اندرکاران قتل‌های زنجیره‌یی و انفجار حرم امام رضا، همچنین قتل کشیشهای مسیحی است. خود وی نیز در از دست‌اندرکاران مستقیم جنایت انفجار در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام، همچنین ترور فجیع کشیش‌های مسیحی بوده.

از دیگر سوابق سیاه و خونین پاسدار حسین نجات حمله به کوی دانشگاه تهران (۱۸ تیر ۱۳۷۸) و دیگر سرکوب‌های دانشجویی به همراه پاسدار ذوالقدر و نقدی است که در آن جنایتها نیز نقش درجه اول داشته.

پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری او به سمت معاون امنیت داخلی در شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.

و سرانجام در روز هفتم دی ۱۳۹۵ طی حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به سمت جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران منصوب شد

پاسد‌ار محمد حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه ضدخلقی پیش از اینها درمراسم پایانی یک جشنواره هنری رژیم اعتراف کرده است: «۱۶۰ کانال ماهواره‌یی به زبان فارسی فعالیت دارند که ۶۰ درصد مردم ایران نیز از این ماهواره‌ها استفاده می‌کنند». (خبرگزاری ایسنا9بهمن 93) وی از مشوقان سانسور تمام‌عیار و بستن در و پیکر فضای مجازی به‌معنای واقعی کلمه است.

همین پاسدار بنا‌به آنچه که خبرگزاری پاسداران موسوم به فارس در تاریخ 7 دی 94 منتشر کرده، با ابراز وحشت از تکرار قیام گفت: حامیان فتنه‌گران منتظر فرصتی برای برپایی فتنه دیگری هستند و با مشاهده ضعفی از نظام دوباره فعال می‌شوند.

پاسدار حسین نجات از هیأتهای اجرایی نمایش انتخابات که زیر نظر وزارت کشور است، خواست افراد فتنه‌گر و حامی فتنه‌گر را رد صلاحیت کنند. وی گفت: اگر وزارت کشور به وظیفه قانونی خود عمل نکرد، شورای نگهبان باید عمل کند و به این ترتیب پیشاپیش به‌دنبال اجرایی کردن سازوکارهای حذف رقبای خود در باند رقیب است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6077dafe-0184-4e36-8611-45f4109baa52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات