728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی در تهران، اندیمشک و هندیجان

-

تجمع متقاضیان مسکن مقابل دیوان عدالت اداری رژیم
تجمع متقاضیان مسکن مقابل دیوان عدالت اداری رژیم
اقشار مختلف میهنمان روز دوشنبه 6دی 95 در تهران، اندیمشک و هندیجان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در تهران بیش از 1200تن از کارگزاران بیمه کشاورزی در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار پرداخت حقوق عقب‌افتاده و روشن شدن وضعیت کاری خود شدند.
تجمع‌کنندگان از جمله شعار می‌دادند: وزیر بی‌کفایت استعفا استعفا
ما تا جواب نگیریم از این محل نمیریم
ما کارگزار بیمه خود بیمه‌یی نداریم
ماکارگزار بیمه تو این صندوق بیمه آینده‌یی نداریم
این تجمع اعتراضی ابتدا 9 صبح در مقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رژیم برگزار شد.
تجمع‌کنندگان می‌گویند چندین ماه حقوقشان پرداخت نشده و اصلا نمی‌دانند که وابسته به کدام ارگان هستند و از اداره کشاورزی خواهان تعیین تکلیف وضعیت شغلی خود می‌باشند.
تجمع‌کنندگان با خود پلاکاردی داشتند که روی آن نوشته شده بود: ما کارگزاران بیمه کشاورزی خواهان تعیین تکلیف نقش و جایگاه خود در جهاد کشاورزی می‌باشیم.

در اندیمشک روز دوشنبه کارگران شرکت تراورس راه‌آهن در اعتراض به اخراج خود تجمع کردند. یکی از کارگران معترض گفت: شرکت تراورس بتنی اندیمشک آنان را با وجود چند سال سابقه کار اخراج کرده لذا برای دادخواهی تجمع کرده‌اند.
کارگران معترض خواستار پیگیری مشکل اشتغال خود و بازگشت به کار شدند.

در اندیمشک همچنین یکی از کارمندان سابق امور آب و فاضلاب در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش و همچنین پرداخت نشدن مطالبات برادر مرحومش که سال قبل فوت کرده بود، مقابل اداره آب و فاضلاب اندیمشک دست به تحصن زده است. این تحصن دو روز است که ادامه دارد.

در پرديس روز دوشنبه بیش از 500تن از متقاضیان مسکن مهر پردیس در اعتراض به‌عملکرد وزارت راه و شهرسازی رژیم و شرکت عمران پردیس و تحویل نشدن واحدهای مسکن مهر پس از ۵ سال، مقابل دیوان عدالت اداری رژیم دست به تجمع زدند.

در هندیجان دوشنبه ششم دی جمعی از کشاورزان مقابل فرمانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رهاسازی آب در بستر رودخانه شدند.
یکی از کشاورزان معترض گفت: حدود یک ماه است که رودخانه زهره هندیجان کاملاً خشک‌شده و تاکنون نتوانسته‌ایم زمینهای خود را آبیاری کنیم و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند کشاورزی ما نابود می‌شود. امروز در فرمانداری هندیجان جلسه شورای آب برگزار شد که همانند دیگر جلسات هیچ نتیجه‌یی نداشت و افراد حاضر در جلسه توانایی تصمیم‌گیری نداشتند.
وی افزود: متأسفانه احداث سدهای کانال رجایی باعث نابودی کشاورزی هندیجان شده و زمینهای دیم و لم‌یزرع امیدیه را غرق آب کرده است. لازم به یاد آ‌وری است که این سدها را سپاه ایجاد کرد.

در اردستان نیز کارگران بیکارشده کارخانه فاستونی این شهر روز یکشنبه پنجم دی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان مقابل فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.

در مازندران مهندسان و کارکنان کانون مهندسان این استان در شهر محمودآباد در اعتراض به تصمیم کارگزاران رژیم در خصوص عدم واریز کسورات به حساب کانون مهندسان هر شهر، و بیکار شدن حدود 200 سرپرست خانواده دست به تجمع زدند. این تجمع روز یکشنبه پنجم دی برگزار شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24907289-7dab-483f-bdf9-7fa7a7c4d9f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات