728 x 90

انتخابات,اختلافات سیاسی در ایران,

هدف ائمه جمعه خامنه‌ای از اشک تمساح ریختن برای مردم چیست؟!

-

آخوند روحانی رئیس جمهور رژیم  آخوندی-آرشیو
آخوند روحانی رئیس جمهور رژیم آخوندی-آرشیو
بطور معمول محور اصلی سخنرانیهای ائمه جمعه خامنه‌ای و آخوندهای ریز و درشت وابسته به باند ولایت، در نمازجمعه‌ها و در هر جمعی از مزدوران رژیم در راستای مطامع باندی است و
تا رسیدن سرفصل خیمه‌شب بازی انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم، دغدغه اصلی آنان جلوگیری از رسیدن آخوند حسن روحانی به دور دوم ریاست‌جمهوری است.

بر این اساس است که به‌طور روزافزونی تضادهای آخوندها و ائمه جمعه وابسته به خامنه‌ای با باند رقیب فعالتر و حادتر می‌شود.
عوامفریبی آنان در پوش به‌اصطلاح حمایت از مردم، بهبود معیشت آنان و رفع بیکاری مردم نیز در این راستا صورت می‌گیرد.

در نمایش جمعه این هفته رژیم در شهرهای مختلف، تعدادی از ائمه جمعه ضمن آه و فغان نسبت به طلسم‌شکستگی خامنه‌ای در جریان قیام سال 88، و درسی که مردم در جریان اعتراضاتشان به ولی‌فقیه ارتجاع دادند، محور اصلی سخنانشان حمله به روحانی و دولتش بابت معضلات اجتماعی و فساد و دزدیهای نجومی بود.

آخوند کاظم صدیقی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران رانت خواری و حرام خواری مهره‌های دولت روحانی و بی‌توجهی این دولت به بیکاری جوانان و مردم را از خطرات جدی برای نظام ولایت دانست.

آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای و امام جمعه مشهد نیز نسبت به وضعیت رکود، بیکاری، گرانی و... اشک تمساح ریخت، و گزارش مقامات دولت در زمینه بهبود وضعیت مردم را به زیر سؤال کشید و گفت: ”به مردم گزارشی که داده می‌شود باید باورپذیر باشد، این‌که اعلام کنند به فاصله شش ماه ۷.۴ رشد اقتصادی داشتیم در حالی که پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در این مدت چنین رشدی نمی‌کنند“.

امام جمعه مسجد سلیمان نیز روحانی و دولتش را از بابت فساد مهره‌های دولت و به‌خصوص فساد حسین فریدون هدف حمله قرار داد و از روحانی خواست: ”برخورد با نورچشمی‌ها را از آقای حسین فریدون برادرشان شروع کنند که این روزها مسائل زیادی در مورد وی مطرح ‌شده است. موضوع حقوق نجومی به کجا رسید؟ مبارزه با نورچشمی‌ها را از همین حقوق نجومی شروع کنید“.

آخوند ذوالنور نماینده مجلس ارتجاع در نمایش جمعه تهران به دولت روحانی پیشنهاد کرد، دغدغه کنسرت نداشته باشد و مشکل بیکاری را حل کند و...

واقعیت این است هم‌چنان که دولت روحانی در زمینه دست آوردهایش دروغ می‌گوید، آمارسازی نجومی می‌کند، مشکلات مردم را کوچک نمایی می‌کند و... ، داعیه دغدغه معیشت مردم، بحران بیکاری، رسیدگی به فساد و... توسط باند مقابل نیز تماماً فریبکاری و عوامفریبی است بالاخص وقتی از جانب مهرههایی هم‌چون علم الهدی، صدیقی و... مطرح می‌شود.
همه تضادها و درگیری باندهای درونی رژیم، از جمله درافتادن آخوندها و ائمه جمعه خامنه‌ای با آخوند روحانی، زیر سقف جنگ بر سر نمایش انتخابات و برای گرفتن سهم بیشتری از غارت و چپاول صورت می‌گیرد.

هر دو باند رژیم در سرکوب مردم، چپاول اموال آنان، گسترش فقر و بیکاری در میان مردم و... سروته یک کرباسند. هر دولتی نیز که تاکنون در این نظام فاسد بر سر کار آمده است، جز سرکوب و اعدام از یک طرف و به هدر دادن سرمایه‌های کشور و تخریب زیرساختهای اقتصاد کشور از طرف دیگر دست آوردی نداشته است. صرف‌نظر از این‌که دولت ضدمردمی که در خیمه شب بازی انتخابات آتی رژیم بر سر کار می‌آید از کدام یک از باندهای درونی رژیم باشد آن دولت نیز ضد‌مردمی است و از نظر مردم ایران پیشاپیش مردود است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ea6b883-5571-44c3-b6d0-100c4b34ba66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات