728 x 90

اخاذى از مردم,

خالی کردن جیب مردم!

-

بیمارستان
بیمارستان
یکی از دوستان برای به دنیا آمدن فرزندش به یکی از بیمارستانهای خصوصی مراجعه کرده و همسرش را بستری می‌کند. بعد از به دنیا آمدن فرزندش وقتی زمان ترخیص می‌رسد، بیمارستان لیستی را به‌عنوان هزینه بیمارستان به وی می‌دهد.

هزینه‌ای دو شب بیمارستان، 2 میلیون تومان بوده است
از او پرسیدم 2 میلیون هزینه چه چیزهایی بوده است که می‌گوید: علاوه بر عمل و هزینه اتاق و غذا و همراه مریض ۳۵۰هزار تومان هزینه لباس و پوشک کودک نوشته بودند که من هر طور حساب می‌کنم این کودک باید ۱۰دست لباس می‌داشت و ۲۰۰بار هم باید تعویض پوشک می‌شد، در حالی که لباسی که کودک من با آن ترخیص شد یک دست لباس نخی معمولی بود. خلاصه تا این پول را پرداخت نکردیم، مرخص نکردند.

بعد که رفتم برای پیگیری که این میزان هزینه برای لباس و.. چرا؟ ، گفتند هزینه‌ها بالاست و یکی از کارکنان در برابر پیگیری من گفت که اکثر بیمارستانهای خصوصی در حال ورشکستگی هستند و بدین وسیله می‌خواهند جای خالی هزینه‌ها را پر کنند، یعنی از جیب مردم. و تازه اگر پول را پرداخت نکنی علاوه بر این‌که کودک را ترخیص نمی‌کنند چه بسا کارت تولد برای گرفتن شناسنامه را هم نمی‌دهند.

واقعیت این است که فعلاً دست کردن در جیب مردم که البته به اشکال مختلف خالی هم شده، امری بسیار طبیعی و معمول شده و خلاصه از هر حربه و کلکی که شده برای خالی کردن هرچه بیشتر جیب مردم، بهره می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef52bd37-37c6-4867-9614-ae67c8db06fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات