728 x 90

سوريه,

تظاهرات کودکان غوطه شرقی در محکومیت وتوی روسیه و چین

-

حمایت از پایداری حلب
حمایت از پایداری حلب
کودکان غوطه شرقی در همبستگی با شهر حلب و همچنین در محکومت وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط روسیه و چین برای حل بحران حلب و توقف خونریزیها، تظاهراتی برگزار کردند. یکی از برگزار کنندگان، اهداف این تظاهرات را این‌گونه تشریح می‌کند.

یک تظاهر کننده:
ما دیدیم که با رسیدن کمکهای انسانی به حلب و بیرون بردن مجروحان و بیماران از شهر، مخالفت می‌کنند به همین خاطر تظاهرات کردیم. ما مردم سوریه با هم متحد هستیم. ما همه یک خلق واحد هستیم. تمامی کودکان سوریه از هر قشر و طایفه‌ای که باشند از امنیت و آزادی و علم و از تمامی موهبتهای کودکانه محروم شده‌اند. آنها می‌خواهند به یونیسف و به کودکان و تمام مردم جهان پیام بدهند که کودکان حلب و غوطه و سراسر سوریه بمباران می‌شوند، خانه‌هایشان بر سرشان خراب می‌شود. این کودکان مدرسه ندارند که درس بخوانند و احساس رفتن و برگشتن از مدرسه را تجربه کنند. اینها مانند هر کودک دیگری در جهان می‌خواهند که در صلح و آرامش و آزادی باشند. این وضعیت تمام کودکان ما در غوطه و سوریه است. آزادگان جهان این وضعیت را ببینند و به کودکان سوری و آزادگان سوریه کمک و یاری برسانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7394fe6f-bb7a-4e09-844e-7dd70de815ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات