728 x 90

سوريه,

شیخ اسامه الرفاعی رئیس شورای اسلامی سوریه به تظاهرات علیه رژیم ایران و روسیه به‌خاطر کشتار در حلب فراخوان داد

-

شیخ اسامه الرفاعی رئیس شورای اسلامی سوریه
شیخ اسامه الرفاعی رئیس شورای اسلامی سوریه
شیخ اسامه الرفاعی رئیس شورای اسلامی سوریه که در ترکیه مستقر است خواستار کمک جامعه جهانی به مردم محاصره شده حلب شد. وی به برگزاری تظاهرات در مقابل سفارتخانه‌های رژیم ایران و سوریه فراخوان داد، تا کشتار توسط این رژیمها را محکوم کرد:
شیخ اسامه الرفاعی رئیس شورای اسلامی سوریه با اشاره به توطئه جهانی علیه مردم سوریه اظهار داشت: ما هیچ امیدی به نهادهای بین‌المللی که کودکان ما را به قتل می‌رسانند و کشور ما را تخریب می‌کنند، نداریم.

وی افزود: از آنها می‌خواهیم که خوب و بد را به ما یاد ندهند. تنها ما از مسلمانان درخواست می‌کنیم که از سوریه، عراق و یمن حمایت کنند.

الرفاعی همچنین تأکید کرد: "مسلمانان جهان باید برای اهالی حلب دعا کنند. از خداوند نیز برای این مردم پیروزی را بخواهند و با برگزاری تظاهرات مقابل سفارتخانه‌های روسیه و رژیم ایران، کمکهای این دو کشور به رژیم اسد را محکوم کنند".

رئیس شورای اسلامی سوریه از وحدت رزمندگان و تشکیل ارتش حلب استقبال کرد و گفت: تنها راه به سوی پیروزی، اتحاد است.

گفتنی است در مناطق شرقی حلب، حدود 300هزار غیرنظامی از 4سپتامبر تاکنون تحت محاصره نیروهای رژیم اسد و پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران هستند و جنگنده‌های روسیه مستمر آنها را بمباران می‌کنند. حتی نانوائیها و بیمارستانها نیز هدف بمباران قرار گرفته و مردم از نان و آب هم محروم شدند. ساکنان شرق حلب یا در بمبارانها کشته می‌شود یا بر اثر گرسنگی که رژیم اسد و روسیه و رژیم ایران بر آنها تحمیل کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1aa0ee6-dc65-409d-9d5c-7d23a66b3e23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات