728 x 90

سوريه,

عضو کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه: حلب اشغالگران را تحمل نخواهد کرد

-

حلب اشغالگران را تحمل نخواهد کرد
حلب اشغالگران را تحمل نخواهد کرد
یک عضو کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه می‌گوید حلب اشغالگران زیادی را در طول تاریخ به خود دیده است، اما همه مجبور به ترک این شهر شده‌اند:
یاسر فرحان عضو کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه به تلویزیون العربیه گفت:
ما در مورد سقوط حلب صحبت نمی‌کنیم زیرا 50 درصد از استان حلب هنوز در دست رزمندگان است. رژیم اسد به یاری و کمک شبه‌نظامیان تروریست رژیم ایران که از همه جا به سوریه سرازیر شده‌اند، پیشروی می‌کند. شبه‌نظامیانی که از عراق و لبنان و افغانستان و پاکستان و جاهای دیگر به سوریه آمده‌اند. رژیم اسد خودش نتوانست بر حلب مسلط شود بنابراین شبه‌نظامیان اشغالگر آمدند. اشغالگر هم زیاد دوام نمی‌آورد. حلب در طول تاریخ باستانی خود، خیلی اشغالگر به چشم دیده است و همه هم مجبور شدند حلب را ترک کنند.

آنچه که ما را نگران می‌کند وضعیت انسانی سخت و اسفباری است که 250هزار تن از اهالی حلب با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. آنها زیر بمباران وحشیانه و دیوانه‌وار هستند.

عضو کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه افزود: رژیم اسد و روسها و رژیم ایران با انواع سلاحهای ممنوعه، شهروندان را هدف قرار دادند. 150هزار شبه‌نظامی فرقه‌گرای رژیم ایران علیه 270هزار شهروند عادی در حلب دست به‌کار شدند. آنها از بمبهای ناپالم و بمبهای خوشه‌یی و خلأزا و همچنین موشکهای سنگرشکن و بشکه‌های انفجاری استفاده کردند.

کمک رژیم ایران به بشار اسد و حمایت از شبه‌نظامیان حوثی برای منطقه امری خطرناک و غیرقابل‌قبول است. معقول نیست که آمریکا و کشورهای منطقه ادامه دخالت رژیم ایران را بپذیرند. منافع آمریکا ایجاب می‌کند که دولت جدید وارد عمل شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8d89f09-8518-441c-92d5-4e8a093793ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات