728 x 90

بحرانهاى اجتماعى,

روزنامه حکومتی شرق: ۴۳هزار ازدواج کودکان در کشور!

-

ازدواج کودکان
ازدواج کودکان
روزنامه حکومتی شرق 21 آذر 95 به فاجعه ازدواج کودکان در نظام آخوندی اعتراف می‌کند و در مطلبی تحت عنوان ”کودکان ازدواج نمی‌کنند معامله می‌شوند“ گزارش سمیناری رسمی در موضوع ازدواج کودکان را نقل کرده است.

این روزنامه می‌نویسد: « ”در حال ‌حاضر ۴۳‌ هزار ازدواج دختر بچه‌های ۱۰ تا ۱۵ ساله در کشور داریم که از این تعداد دو هزار دختربچه و پسربچه از همسر خود جدا شده یا بیوه شده‌اند ”این جملات تنها بخشی از گزارش ارائه‌شده در نخستین سمینار ازدواج کودکان، بررسی عوامل و پیامدهای آن در محلات حاشیه‌نشین کشور است که در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علم ‌و صنعت برگزار شده است».

در این گزارش ازقول فردی به نام زهرا رحیمی که مدیرعامل جمعیتی موسوم به امام علی در رژیم است می‌نویسد: «در بیشتر این ازدواج‌ها در واقع خانواده دختر خود را در ازای خانه مورد معامله قرار می‌دهد... در خبرهایی که به دست ما رسیده، آمده است که دختر ١٠ ساله، همسر چهارم مردی ٦٠ساله در سیستان‌ و بلوچستان شده است. در این ازدواج دختر اصلاً توقع مهر و محبت ندارد؛ بلکه می‌خواهد مرد فقط پولی به او بدهد که این همان معامله محسوب می‌شود. در خانواده‌های حاشیه‌نشین، وقتی کودکان کار وارد زندگی مشترک می‌شوند و فرزندآوری می‌کنند، هدفشان از تولید مثل این است که کودک را برای کارکردن آماده کنند».

در همین جلسه مهره‌های رژیم به صراحت اعتراف می‌کنند که: «در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ تعداد ازدواج کودکان ۱۰‌ هزار مورد افزایش داشت و طلاق آنها هم روند افزایشی دارد».

آنها تأکید می‌کنند که ریشه این وضعیت فقر و بیکاری در نظام ولایت‌فقیه است و این‌که آمار بیکاری

«در برخی شهرستانها و استانهای محروم به بالای ۳۰ تا ۴۰ درصد می‌رسد.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4322ada-4d38-4ed7-824d-eff188ac6857"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات