728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

حمله آخوند علم‌الهدی به روحانی: می خواهند پای رهبری را وسط بکشند، این واقعاً ناجوانمردی است!

-

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی
آخوند علم‌الهدی روز جمعه19آذر در نمایش جمعه مشهد، آخوند روحانی را به‌دلیل این‌که در روز 16آذر در دانشگاه تهران، مسئولیتهای توافق اتمی و پیامدهای آن را متوجه خامنه‌ای کرده بود زیر ضرب برد و آن را ناجوانمردانه خواند.

وی گفت: «متأسفانه امروزی که قضیه به این‌جا رسیده، می خواهند پای رهبری را وسط بکشند که درست قضیه از اول با تصمیم رهبری انجام گرفته است، مذاکره با دشمن و به این ناکامی رسیده است. در حالی‌که اصلاً چنین نبود. فرمایشات مقام معظم رهبری روشن است... به مقام معظم رهبری فرمودند، آن خط قرمزهایی که شما تعیین کردید، ما نتوانستیم آن خط قرمزها را رعایت کنیم، ..»

آخوند علم‌الهدی اضافه کرد: «یک کاری شما خواستید بکنید، رهبری هم اجازه دادند، مخالفت نکردند، به‌خاطر این‌که مردم به‌شما رأی دادند، شما بیایید کشور رو اداره کنید، شما خواستید اینجوری اداره کنید، حالا به نتیجه نرسیدید، .. اما الآن این درست نیست که ما بیاییم قصه رو به گردن ایشون بیاندازیم. دو روز دیگر جوانهایی که میایند، بچه‌هایی که بدنیا می‌آیند، یا نسل بعدی که خواهد آمد، بگند آقا این بلایی که سر ما آمد که رفتیم نشستیم با آمریکا دو سال مذاکره کردیم، همه امکانات هسته‌یی مونو دادیم، توی آب سنگین‌مون بتن ریختیم، آخرش بی‌نتیجه شد، چون رهبر اینکارو کرد، این واقعاً ناجوانمردی است».

وی افزود: «توی فتنه 88 هم، همین ناجوانمردی با رهبری شد. بابا توی فتنه یک عده آمدند ادعا کردند در انتخابات تقلب شده، خوب اگر مدعی هستید که در انتخابات تقلب شده، رقیب شما کیه؟ انتخابات رو کی اجرا کرده، از یکطرف ادعا می‌کردند در انتخابات تقلب شده، به رقیب انتخاباتی شون کاری نداشتند، به مجری انتخابات هم کار نداشتند، اردوکشی خیابانی کردند، به رهبر اهانت کردن و فحش دادن. توی فتنه 88 همین مظلومیت برای آقا بود، الآن همین مظلومیت هم داره پیش میاد».

خاطرنشان می‌شود آخوند روحانی طی سخنانی در دانشگاه تهران در روز 16آذر، مسئولیتهای توافق اتمی و پیامدهای آن را متوجه خامنه‌ای کرد و گفت:
«ما هیچ قدمی ما هیچ قدمی در مسأله برجام بر نداشتیم مگر اونکه با مقام معظم رهبری مشورت کردیم جلسه گذاشتیم ایشون نامه‌های مکتوبش هست نامه‌هایی که به من خطاب کرده و دستوری که من دادم رو نامه‌های ایشون هیچ نامه‌ای نبوده ایشون بنویسه و من دستور قاطع ندادم که عین اونچه ایشون گفته باید اجرا بشه..

خب شما می‌دانید تصمیماتی که راجع به مسائل مذاکراتی ما اتخاد می‌شد برخی از موارد ساعتها در خدمت مقام معظم رهبری تشکیل می‌شد این رو من میگم برای این‌که شما مطلع باشید از تاریخ کشور از روند کار البته یک روزی همه اینها منتشر خواهد شد به‌طور طبیعی در زمان خودش...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36ae0577-d6f7-454e-8d68-0a18059b04bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات