728 x 90

آزمايش اتمى,دخالتهای ایران,

پروفسور ریموند تنتر: دونالد ترامپ با تهدیدهای رژیم ایران مقابله می‌کند

-

پروفسور ریموند تنتر
پروفسور ریموند تنتر
پروفسور ریموند تنتر عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید دولت جدید آمریکا با سیاستهای رژیم ایران مقابله خواهد کرد به‌خصوص با برنامه موشکی و صدور تروریسم آن:
پروفسور ریموند تنتر به تلویزیون اسکای نیوز گفت: رژیم ایران آزمایش موشکهای بالستیک انجام می‌دهد و تکنولوژی این موشکها را از کره شمالی وارد می‌کند. رژیم ایران همچنین بزرگترین حامی تروریسم در جهان است، این موضوعات در توافقنامه اتمی لحاظ نشده است. از این‌رو دونالد ترامپ به‌طور عملی می‌تواند به این امور بپردازد.

در این راستا کنگره با اوست تا به مقابله با رژیم ایران بپردازد و به این رژیم بگوید نمی‌تواند موشکهای بالستیک را آزمایش کند، هم‌چنانکه کره شمالی نیز از این آزمایشات منع خواهد شد.

به همین خاطر رژیم ایران نمی‌تواند موشکهای بالستیک را ارتقا دهد زیرا این موشکها فقط برای حمل کلاهک اتمی است و هدف دیگری ندارد. همچنین خطرناک است که رژیم ایران به صدور انقلاب ادامه دهد. کاری که از سال 1979 از کشورهای خلیج‌فارس شروع کرد و بعد آن را به عراق و سپس به اروپا گسترش داد.
به‌رسمیت شناختن سازمان مجاهدین خلق هم می‌تواند فشار دیگری به رژیم ایران باشد.

عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا افزود:
فکر نمی‌کنم رژیم ایران گزینه‌های زیادی داشته باشد. رژیم ایران توافقنامه را نقض کرده است... توافقنامه‌یی که خامنه‌ای بر آن مهر تأیید گذاشته بود.
مدیر سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا و ژنرال ماتیس که در کابینه ترامپ می‌آیند می‌گویند رژیم ایران نخواهد توانست به بمب اتمی مجهز شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/520bf61b-cabc-4987-9fae-3659ad2d9a5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات