728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,اختلافات سیاسی در ایران,

حمله رسالت به روحانی: دولتمردانی هستند که مانند اسیر جنگی مقابل دشمن، زانو می‌زنند

-

حمله روزنامه رسالت به روحانی و سیاستهای رو به غرب او
حمله روزنامه رسالت به روحانی و سیاستهای رو به غرب او
روزنامه رسالت ارگان باند فاشیستی مؤتلفه 16آذر 95 در جنگ و جدال باندی، با پیش کشیدن داستان برجام و تحریمهای جدید کنگره، روحانی و دولت او را به باد حمله گرفته و نوشته است: «جای تأسف است که در ایران دولتمردانی هستند که با وجود تکیه داشتن بر این منابع عظیم قدرت، باز هم از آمریکا می‌ترسند و گمان می‌کنند آب و نان و اشتغال و اقتصاد و سرنوشت این کشور در دست آمریکاست. شگفت‌آور است که با این پشتوانه‌های عظیم قدرت، مانند اسیر جنگی، دستها را بالا می‌برند، زانو می‌زنند و از دشمن درخواست ملاطفت می‌کنند.»

این روزنامه باند خامنه‌ای در قدم بعد به شکست کامل برجام و ورشکستگی کامل اقتصاد کشور اعتراف کرده و نوشته است: «دولتمردان ما که سه سال، در آن فرصتهای طلایی که برای سامان دادن به اقتصاد کشور داشتند، همه هست و نیست خود را و همه انرژی و توان خود را در گرو مذاکره با آمریکا قرار دادند و همه تخم مرغ های خود را در سبد برجام گذاشتند و جز بد عهدی و زیاده‌خواهی ندیدند، حالا با آمدن ترامپ همه‌ی تخم مرغ ها را شکسته و همه امیدها را نقش بر آب و فرصتها را بر باد رفته می‌بینند. رکود در بالاترین حد، بیکاری در بالاترین سطح و بودجه عمرانی در حد صفر و برجام زیر تیغ کنگره و سنا و رئیس‌جمهور جدید.»

رسالت آخوندی در پایان همین نوشته از روحانی می‌خواهد که تا دیر نشده زودتر به خطاهایش اعتراف کند: «دولت، در این روزها که حاصل تلاش سه ساله‌اش نقش بر آب شده و از این‌جا مانده و از آنجا رانده شده و حالا کنگره و ترامپ باج‌خواهی جدید را شروع کرده‌اند، شرایط سختی را طی می‌کند، اما هنوز باب نجات باز است. هنوز راه بازگشت مسدود نشده. اگر در پیشگاه خداوند، صادقانه و بدون حرافی های رایج، به خطای خود اعتراف و طلب عفو کند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69eed098-98a6-47a9-9a87-766ab0c30cef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات