728 x 90

سوريه,

گزارشی ویژه از آخرین وضعیت شهر پایدار حلب (کلیپ + تصویر)

-

بمباران حلب و شهرهای سوریه توسط هواپیماهای روسی و اسد
بمباران حلب و شهرهای سوریه توسط هواپیماهای روسی و اسد
رژیم آخوندی (حاکم) ایران و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا با تمام قوا اقدام به کوبیدن شهر حلب با توپ‌های سنگین کرده‌اند و همچنین با موشکهای خلاءزا و موشکهای چتردار و تمامی انواع سلاحهای ممنوعه و غیرممنوعهٴ بین‌المللی.

طبعاً شبه‌نظامیان تلاش دارند در بسیاری از جبهه‌ها، به محله‌های شهر حمله کنند. همهٴ این تلاش‌ها در سمت جنوب با شکست مواجه شده است. در محله‌های شیخ سعید و جبهه عزیزه.

امروز (دوشنبه 15آذر) بیش از 200 موشک از صبح تا الآن توسط شبه‌نظامیان (رژیم) ایران به محله‌های حلب شلیک شده که شهدا و مجروحانی بر جای گذاشته است. وضعیت در محله‌های شهر بسیار شرم‌آور است.

جهود خطیب خبرنگار از شهر حلب گزارش می‌دهد:
جهود خطیب: طبعاً بمباران و آتش‌باری مناطق شهر آزاده و تحت محاصره حلب به‌رغم تلاش‌های بین‌المللی و مطبوعاتی از بامداد امروز تا الآن اصلاً متوقف نشده است.

بمبارانها و آتشباری محله‌های بستان القصر، الفردوس، الکلاسه، زبدیه، صلاح‌الدین و المشهد را در برگرفته؛ تمامی محله‌های تحت محاصره حلب زیر بمباران و آتش‌باری قرار دارند.

سؤال: جهود در مورد کسانی که به مناطق آزاد شده حمله می‌کنند و کشته شده‌اند، صحبت کن. از چه ملیتهایی هستند؟

جهود: طبعاً خبرهایی از برخی از همکارانمان و فرماندهان ارتش آزاد دریافت کرده‌ایم که گفتند تعداد بسیار زیادی از شبه‌نظامیان فرقه‌گرا در جبهه‌های این شهر کشته شده‌اند. از جمله شبه‌نظامیان عراقی و افغانی و (رژیم) ایران و حتی از حزب‌الله.

جوانان گفتند که کشته‌های بسیاری از شبه‌نظامیانی وجود دارد که به محله عزیزه حمله کرده‌اند و اجسادشان هنوز روی زمین باقی است.

بیش از 150 کشته از بین شبه‌نظامیان فرقه‌گرای (رژیم) ایران و عراقی و افغانی و همچنین 10تن از افسران سپاه پاسداران (رژیم) ایران هستند... این البته برای کسی مخفی نیست و حتی کانال‌های وابسته به رژیم بشار اسد و کانال‌های... . (صدای اصابت نزدیک باعث قطع صحبت گزارشگر می‌شود)... .

جهود خطیب: صدایی که الآن می‌شنویم، آتشباریهای مستمری است که جریان دارد.
گزارشگر محل را نشان می‌دهد و می‌گوید: این وضعیت شهر حلب است! یعنی روزانه دهها موشک روی محله‌های شهر حلب فرود می‌آیند و جهان در قبال آنچه جریان دارد سکوت کرده است!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93a90283-6914-4fcf-9411-b8aecc105652"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات