728 x 90

سوريه,

تظاهرات در شهرهای مختلف سوریه در حمایت از حلب

-

تظاهرات در شهرهای مختلف سوریه در حمایت از حلب
تظاهرات در شهرهای مختلف سوریه در حمایت از حلب
با وجود سرمای شدید در مناطق مختلف سوریه، مردم در شهرهای مختلف در محکومیت عملیات نظامی علیه اهالی حلب و همچنین کوچ اجباری اهالی مناطق مختلف سوریه، توسط رژیم اسد، به تظاهرات پرداختند.

اهالی غوطه شرقی دمشق با برپایی تظاهراتی خواهان سرنگونی رژیم بشار اسد شدند. آنها با سر دادن شعارهای انقلاب، همبستگی خود را با اهالی حلب اعلام کردند. در این تظاهرات حضور اقشار مختلف مردم از جمله سالخوردگان چشم‌گیر بود.

آنها در شهر معرت نعمان در استان ادلب به تظاهرات پرداختند و به رزمندگان در داخل و همچنین جامعه جهانی پیام دادند.

مصطفی ذکرا فعال مدنی:
«ما این تظاهرات را هماهنگ کردیم تا با خلق محاصره شده‌مان در حلب همبستگی کنیم و از گروه‌های رزمنده بخواهیم که با هر اندیشه‌ای که دارند، متحد شوند زیرا اتحاد نیروها تنها راه رهایی 300 هزار شهروند محاصره شده در داخل شهر حلب است».

بلال عمران تظاهر کننده:
«هدف از این تظاهرات، محکوم کردن جامعه جهانی و همدستی آن با رژیم اسد و جنگ علیه اهالی حلب است. ما همچنین از رزمندگان می‌خواهیم که صفوف خود را متحد کرده، زیرا هدف اصلی انقلاب سوریه، رها کردن مردم از محاصره اسد در تمامی مناطق سوریه است».

شهر ادلب نیز شاهد برگزاری تظاهراتی در حمایت از حلب بود. تظاهر کنندگان با برافراشتن پلاکاردهایی خواهان اتحاد نیروها شدند.

یک تظاهر کننده:
«به تمامی رزمندگان و فرماندهان آنها در حلب و در ادلب پیام می‌دهیم که امروز خواهران و دختران ما در حلب بمباران می‌شوند و مورد تجاوز قرار می‌گیرند اگر الآن متحد نشوید فردا همین بلا را بر سر خواهران ما در این‌جا می‌آورند».

یک تظاهر کننده:
«ما انقلاب را شروع کردیم و به انقلاب ادامه می‌دهیم
به گروه‌های رزمنده می‌گوییم که متحد شوید
به اهالی حلب می‌گوییم که ما با شما هستیم. فرزندان ما فدای شما باد

آبشار خونمان را فدای شما می‌کنیم
ای حلب ما با تو تا لحظه مرگ هستیم و خواهیم بود».
تظاهرات مردم ادلب از چندین نقطه شهر شروع شد.
شعار اصلی آنها یاری رساندن به حلب و اتحاد نیروهای رزمنده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/77bfb8b7-c9b4-4690-8333-7a4d5832a430"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات