728 x 90

سوريه,

هماهنگ کننده رزمندگان در حلب: هزاران رزمنده جان برکف آماده نبرد تا آخرین نفس هستند

-

تلاش رزمندگان سوری برای  شکست نیروهای اسد درحلب
تلاش رزمندگان سوری برای شکست نیروهای اسد درحلب
دکتر عبدالمنعم زین الدین هماهنگ‌کننده رزمندگان در حلب، از قلب حلب خونفشان در یک کنفرانس که به‌طور مستقیم از تلویزیون حلب الیوم پخش می‌شد، به تمامی خلقهای منطقه مژده پیروزی بر رژیم جنایتکار اسد و پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران و روسیه داد.

دکتر عبدالمنعم زین الدین هماهنگ‌کننده رزمندگان در حلب
اگر شورای امنیت بخواهد با رژیم اسد برخورد کند، در عرض چند ساعت تمامی باندهای شبه‌نظامی رژیم اسد را بیرون می‌کشند اما دست آنها را باز گذاشته‌اند تا اهالی حلب را بمباران کنند و به قتل برسانند. آنها دیدند که اسد با سلاح شیمیایی به مردم حمله کرد اما کاری نکردند. انواع سلاحهای کشتار را به‌کار برد باز هم کاری نکردند. الآن هم می‌گویند به روسیه فشار بیاوریم تا به رژیم اسد مهار بزند. در حالی‌که روسها خودشان هستند که بمباران می‌کنند. در روی زمین هم باندهای شبه‌نظامی رژیم ایران یعنی افغانیها، عراقیها و لبنانیها هستند که می‌جنگند. در آسمان هم روسها هستند که بمباران می‌کنند.


من به تمامی کشورهای عربی و اسلامی پیامی دارم. شما در این روزها مردم سوریه را رها کرده‌اید. مردمی که سدی محکم در برابر طرح و برنامه‌های رژیم ایران هستند. همین رژیم ایران و شبه‌نظامیانش از عراق و لبنان که به کعبه و صعده و امارات متحده عربی و کشورهای خلیج رسیده‌اند و شما را تهدید می‌کنند. رژیم ایران علنی می‌گوید که ما بحرین را اشغال می‌کنیم.

شبه‌نظامیان کینه توز رژیم ایران با عقاید بنیادگرایی و فرقه‌گرایی مردم سوریه را کشتار می‌کنند و از امام حسین و انتقام حضرت زینب دم می‌زنند. این در حالی است که امام حسین و حضرت زینب از تمامی این جنایتکاران که خون کودکان را به زمین می‌ریزند برائت میجویند.


ما را از به‌دست آوردن سلاحهای ضدهوایی محروم کردند در حالیکه رژیم ایران و حزب‌الشیطان با سلاحهای غربی در شهر القصیر در مرز لبنان رژه می‌روند و آشکارا در جنگ سوریه شرکت دارند. چه حمایتی از ما شده است؟ آیا دادن مقداری فشنگ در برابر بمبارانهای هوایی روسیه کمک به حساب می‌آید؟

محله‌هایی که در حلب سقوط کرده ولی این به‌معنای پایان یافتن انقلاب نیست. اگر نقشه حلب را نگاه کنید می‌بینید که انقلابیون بیش از 50 درصد از خاک حلب را در کنترل خودشان دارند. ولی با این حال به زمین نگاه نمی‌کنیم بلکه با ارزشها سروکار داریم. به این معنی که اگر یک کودک یا یک زن سوری جان ببازد، یعنی کل سوریه از دست رفته است اما جنایتکاران این موضوع را درک نمی‌کنند به همین خاطر تلاش می‌کند که جهان را قانع کند که زمینهای زیادی را گرفته در حالیکه دروغ می‌گوید. زیرا فقط بر 18 درصد از خاک حلب مسلط است. اگر شما مساحت را هم در نظر بگیرید رژیم اسد شکست خورده است. اسد در ارزشهای انسانی، اخلاقی و جنگ شکست خورده است و در آینده هم کرسی خود را از دست خواهد داد و در کنار همپیمانانش شکست خواهد خورد.

درود بر تمامی رزمندگان در حمص و حما و ساحل سوریه و غوطه دمشق و ادلب و همه جای سوریه که پایدار مانده‌اند.
درود بر قهرمانان حلب و درود بر هر انسان شریفی که در کنار انقلاب ایستاد. خواری و ذلت و شکست و خیانت بر کسانی‌که در مقابل انقلاب ایستادند، به آن ظلم کردند و علیه آن دست به توطئه زدند. تاریخ این افراد را هرگز نخواهد بخشید. مردم سوریه هم به آنها رحم نخواهد کرد و اسامی آنها را با حروف ذلت و خواری ثبت خواهد کرد.

انقلاب ما به یاری خدا پیروز است. خدا با ماست. ما جان خود را در راه خدا در کف نهاده‌ایم. اگر خدا آن را از ما بگیرد، برنده شده‌ایم و اگر هم جان ما را نگیرد و ما را نگهدارد، از خدا می‌خواهیم که چشم ما را به دیدن پیروزی روشن کند.

به خدا قسم که بعد از هر سختی، شادی و فرح و پیروزی است. خدا خودش گفته که ان مع العسر یسرا.
حضرت موسی و یارانش در گشایش نبودند، خدا سختیها را بر آنها نازل کرد و بعد از آن بود که گشایش و پیروزی به سوی آنها رو نهاد.

ما به یاری خدا محاصره تمام مناطق سوریه را در هم می‌شکنیم و انقلاب را به پیروزی می‌رسانیم. ما نمی‌خواهیم که بر مردم حکومت کنیم بگذار مردم خودشان حاکم خودشان را انتخاب کنند. شرافتمندانی را انتخاب کنند که با عدل و احسان بر آنها حکومت کنند.

ما به همراه هزاران رزمنده دیگر به خدا قسم هرگز نمی‌هراسیم و به نبرد پشت نمی‌کنیم. من از جنگ نمی‌گریزم و به استقبال مرگ میروم.

از خدا می‌خواهم که جوانان رزمنده ما را ثابت قدم نگهدارد. امروز که در شیخ سعید در حین نبرد، پوزه دشمن را به خاک مالیدند و آنها را در مناطق مختلف دنبال کردند. ما در روزهای آینده زمام امور را به‌دست می‌گیریم و پوزه دشمن را به خاک می‌مالیم این یک بازی نیست بلکه یک حماسه است که ما با خون خود در آن وارد شده‌ایم و به یاری خدا یک نفر از ما از عهده‌ هزار تن از عناصر دشمن بر می‌آید.
ننگ و شکست بر این جنایتکاران و ظالمان و پس مانده‌های متعفن جامعه

از خدای بزرگ می‌خواهیم که اهالی حلب را حفظ کند و رزمندگان و انقلابیون را به پیروزی سریع هدایت کند.
از خدا می‌خواهیم که مردم جهان را به مسئولیتشان آگاه کند.
من به تمام زنان و سالخوردگانی که فقط می‌توانند برای ما دعا کنند، درود می‌فرستم و خدا همه شما را حفظ کند.

به یاری خدا شما را در پیروزی خواهم دید. من به اذن خدا در بیش از 54 نبرد شرکت کرده‌ام و در بیش از 30 پیروزی هم مشارکت داشته‌ام. من به یاری خدا در میدان نبرد هستم و تا روح در بدن دارم و تا وقتی که قلبم می‌تپد، کوتاهی نخواهم کرد و در میان رزمندگان خواهم بود و اگر هم مرگ گریبانم را بگیرد در هتلها نخواهد بود. بلکه در صحنه نبرد جان خواهم داد.
از خدا می‌خواهم که شهدا را از ما قبول کند و درد و رنج خلقمان را التیام بخشد همانا که او شنونده و پاسخگوست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ced3bc22-ea54-4a4a-a8d5-1f98395c08e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات