728 x 90

شانزده آذر,

اخلال در شبکه‌های اجتماعی در آستانه روز دانشجو

-

شبکه اینترنت
شبکه اینترنت
رژیم آخوندی اقدامهای سرکوبگرانه خود را در آستانه 16آذر روز دانشجو شدت بخشیده و در شبکه‌های اجتماعی اخلال به‌وجود آورده است.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی طی روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و۷ آذرماه اختلالات شدید در اینترنت باعث از دسترس خارج شدن بسیاری از مراکز اطلاعات داخلی و همچنین مشکلات عدیده در بارگذاری محتوای خارج از ایران شده است.

اینترنت ایرانسل در بسیاری از مناطق به‌طور کامل قطع شد، بسیاری از مراکز اطلاعات از جمله پارس آنلاین، افرانت، فن آوا، شاتل، هاست ایران، فناپ و رسپینا با اختلال شدید مواجه شده‌اند.

روز دوشنبه کل سیستم دیتای ایرانسل برای ساعتها مختل شد. سیستم دیتای بانک ملی و ملت و پاسارگاد از دسترس خارج شد. اینترنت اکثر پشتیبانی کننده‌های اینترنتی قطع شد و دسترسی مردم به بسیاری از مراکز اطلاعات داخلی مختل شد.
در میان مردم علت اختلالات اینترنتی را ترس رژیم آخوندی از انتشار اخبار اعتراضات دانشجویی و ارتباطات شبکه‌های اجتماعی دانشجویی و مردمی در آستانه روز دانشجو عنوان کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3981887-b38b-49d7-8b32-7d4ed74fe0d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات