728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

تشدید بحران در درون رژیم آخوندی، تلاش قضاییه برای بازداشت یک عضو مجلس ارتجاع

-

دژخیم صادق لاریجانی و محمود صادقی نماینده مجلس رژیم
دژخیم صادق لاریجانی و محمود صادقی نماینده مجلس رژیم
محمود صادقی، عضو مجلس ارتجاع که اخیراً خواهان انتشار گزارش حسابهای بانکی آخوند صادق لاریجانی شده بود، از دست مأمورانی که برای بازداشت او به منزلش رفته بودند فرار کرد.

وی شب دوشنبه 7آذر در مصاحبه با خبرگزاری حکومتی ایلنا با اشاره به تلاش مأموران برای جلب او گفت: «حدود یک ساعت پیش هنگامی که به منزل بازمی‌گشتم، مأموران با حکم جلب سعی در بازداشتم داشتند که با توجه به این‌که این مسأله مغایر با قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس است، با مقاومت خود را به داخل منزل رساندم. با این حال مأموران هم‌چنان مقابل درب منزل منتظر هستند»

محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع از بازداشت یاشار سلطانی، سردبیر معماری نیوز، انتقاد کرده بود. او همچنین خواهان توضیح درباره حسابهای بانکی رئیس قوه قضاییه شد.
سایت حکومتی انتخاب نیز روز یکشنبه 7آذر 95 با عنوان ”تعدادی از نمایندگان به منزل محمود صادقی رفتند“ نوشت: «به دنبال اقدام برای بازداشت محمود صادقی نماینده مردم تهران، تعدادی از نمایندگان از جمله فرید موسوی، احمد مازنی، محمد جواد فتحی به منزل این نماینده مجلس رفتند».
این سایت حکومتی همچنین با عنوان ”حضور شبانه مردم مقابل منزل محمود صادقی“ نوشت: «جمعی از مردم پس از انتشار خبر تلاش مأموران برای دستگیری محمود صادقی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید، در مقابل خانه او جمع شدند».

لازم به یادآوری است چند روز پیش صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه رژیم، بدون نام بردن از محمود صادقی گفت: «اینکه نماینده‌ای از فراکسیون امید... با کمال وقاحت از پشت تریبون مجلس، رئیس قوه قضاییه را متهم به واریز ۱۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شخصی خود کرده است، مایه شرمساری نیست؟»
محمود صادقی عضو مجلس ارتجاع در نطق خود در مجلس رژیم گفته بود «کدام قانون اجازه می‌دهد وجوه دولتی به حسابهای شخصی واریز شود؟» و از صادق لاریجانی خواست «برای جلوگیری از ادامه سوءاستفاده بیگانگان و به‌منظور شفاف‌سازی» گزارشی از عملکرد ۵ ساله حسابهای مورد بحث و مصارف سود حاصله از آنها منتشر کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8a3030b-a872-4102-b5dc-a4ff6471ddbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات