728 x 90

سوريه,

نبردهای رزمندگان سوریه در جبهه‌های مختلف

-

نبردهای رزمندگان سوریه در جبهه‌های مختلف
نبردهای رزمندگان سوریه در جبهه‌های مختلف
رزمندگان سوریه در مناطق شمالی حلب موفق شدند بعد از سلسله درگیریهایی که با داعش داشتند، شهرکهای العجمی و دویره را تصرف کرده، جاده شهر الباب به شهر منبج را قطع کنند. در جریان این درگیریها، 5 تن از عناصر داعش کشته شدند.

عناصر داعش هم‌اکنون به شهر الباب عقب‌نشینی کرده و در داخل شهر سنگر گرفته‌اند.

اتاق عملیات کلس اعلام کرد، ارتش آزادی سوریه بعد از نبردهایی که با داعش داشت، شهرکهای جبل برازی ، دویره، برات، برشایا و جبه دم در شمال شهرک قباسین را به تصرف خود در آورده‌اند.

بنا‌ به خبر دیگری رزمندگان در یک عملیات توپخانه‌ای، مواضع نظامیان اسد و پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم ایران در شهرکهای کفریا و الفوعه را در هم کوبیدند. این عملیات در پاسخ تهاجم نظامیان اسد به مناطق روستای حومه ادلب صورت گرفت. یادآوری می‌شود که دو شهرک مذکور نزدیک به دو سال است که در محاصره رزمندگان قرار دارد. این دو شهرک محل تجمع شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان و پاسداران رژیم ایران است.

از سوی دیگر هواپیماهای روسیه، در محله شعار حلب جنایت دیگری مرتکب شدند. این هواپیماها با موشکهای هوا به زمین نیز این محله را مورد تهاجم خود قرار دادند.

بیش از ده شهروند در اثر اصابت بمبهای خوشه‌یی که بر این محله فرود آمد، به خاک افتادند. زنان و کودکان قربانیانی بودند که در این بازار به خاک افتادند.

یک شهروند سوری:
هواپیماهای روسی این‌جا را بمباران کردند. این‌جا محله‌های مسکونی است. شهیدان زیادی در این‌جا به خاک افتادند.

یک شهروند سوری:
از صبح زود ما را با بمبهای خوشه‌یی می‌کوبند. با موشکهای سنگرشکن ما را می‌زنند.

ولی ما مطلقاً از حلب دست نمیکشیم.
حتی اگر تمام سلاحهای دنیا ما را هدف قرار دهند و در هم بکوبند، ما حلب را ترک نمی‌کنیم.

ما در حلب ایستاده‌ایم. همه محله‌ها را در هم می‌کوبند اما ما مطلقاً و مطلقاً خاکمان را ترک نمی‌کنیم. ما پایدار باقی خواهیم ماند. جان و خون ما فدای حلب باد. ما در حلب، مقاوم و پایدار باقی می‌مانیم. ما مقاومت می‌کنیم، ما مقاومت می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1413a2e5-9dea-475f-87f0-f48a100fc38d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات