728 x 90

اخاذى از مردم,

اعتصاب طلافروشان زنجان، قزوین و خرم‌آباد در اعتراض به اخاذی مالیاتی

-

 -
-
اعتصاب طلافروشان بازار زنجان در اعتراض به اخاذی مالیاتی روز شنبه ششم آذر نیز ادامه داشت.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی. از صبح روز شنبه کلیه کرکره‌های طلافروشان زنجان پایین و بر روی بعضی از مغازه‌ها نوشته شده است این واحد صنفی به‌دلیل مشکل مالیاتی ارزش افزوده تعطیل است و هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.
 


همچنین روز شنبه 6 آذر نیمی از طلافروشان بازار قزوین و خرم‌آباد در اعتراض به رکود و اخاذی مالیاتی دست به اعتصاب زدند. به گفته شاهدان در بازار قزوین و خرم‌آباد نیمی از طلافروشان مغازه‌های خود را به نشانه اعتراض بسته‌اند.

محمد صفایی رئیس اتحادیه طلا و جواهر زنجان درباره اعتراض بازار طلا‌فروشان این شهر نسبت به بالا بودن مالیات بر ارزش افزوده طلا اشاره کرد و گفت «در دو روز گذشته حدود هفت - هشت مورد برگه مالیات ارزش افزوده با مبلغ ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون ابلاغ شده است که مربوط به سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ می‌شده است».
وی افزود: «در پی این موضوع برخی از همکاران در بازار طلافروشان زنجان اعتراض خود را با توجه به رکود حاکم بر بازار اعلام کردند و برخی از همکاران نیز موفق به دریافت مالیات بر ارزش افزوده نشدند و مغازه‌های خود را بستند».
 

صفایی اضافه کرد: «اعتراض همکاران ما مربوط به شرایط فعلی بازار و رکود موجود در بازار است که روز به روز بدتر شده است و مالیات بر ارزش افزوده با رقم فعلی (۹ درصد) قابل پرداخت نیست و باید در این زمینه تعامل و همکاری لازم با اداره امور دارایی برای لحاظ کردن تخفیف در مالیات بر ارزش افزوده انجام شود».
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7177c0c2-8739-468b-a2fe-8c09416ac5df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات