728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

تشدید مخاصمات باندهای رژیم به‌دنبال لغو سخنرانی علی مطهری

-

لغو سخنرانی نماینده مجلس رژیم علی مطهری در مشهد
لغو سخنرانی نماینده مجلس رژیم علی مطهری در مشهد
در ادامه بحران درونی رژیم در مورد وقایع مشهد، روز چهارشنبه 150نفر از اعضای مجلس رژیم از باند رفسنجانی و روحانی در نامه‌یی خواستار «برخورد قاطع با خاطیان ماجرای لغو سخنرانی علی مطهری» شدند. اما باند خامنه‌ای با شدت بیشتری باند رقیب را مورد حمله قرار می‌دهند.

روز یکشنبه همزمان با لغو سخنرانی علی مطهری، نایب رئیس مجلس رژیم در مشهد، اینترنت به طو کامل در این شهر قطع شده است.

همچنین استاندار رژیم فاش کرد که اطلاعات سپاه پاسداران دستور لغو سخنرانی را ابلاغ کرده است. رشیدیان، گفت: دادستانی مشهد بر اساس نامه‌یی که اطلاعات سپاه به وی داده بود جلسه سخنرانی علی مطهری را لغو کرده است. در این نامه «احتمال بروز برخی تخلفات» در سخنرانی علی مطهری دلیل لغو سخنرانی وی عنوان شده است.

کیهان خامنه‌ای نیز مطالب اصلی خود را به حمله به روحانی اختصاص داد و از جمله نوشت: دولتمردان اگر می‌خواهند بدانند چه چیزهایی مایه شرمساری است، از اتاق‌های دربسته خارج شده، پای درد دل مردم بنشینند. درد مردم و کشور تعطیل شدن 60 درصد ظرفیت صنایع داخلی است. بیکاری است که هم‌چون خوره به جان خانواده‌ها افتاده و نمی‌گذارد زندگی‌ها پا بگیرند و آنهایی را که پا گرفته‌اند از هم می‌پاشد. دردآورتر آن که در چنین شرایطی آشپزخانه و پذیرایی قطارها را به اجنبی می‌دهند!
کیهان خامنه‌ای همچنین در گزارش مفصلی تحت عنوان لغو سخنرانی یا کارنامه پر از خالی دولت؟!» بحرانهای اقتصادی و اجتماعی را ردیف کرد و همه آنها را به گردن دولت آخوند روحانی انداخت.

یک روزنامه دیگر باند خامنه‌ای به نام وطن امروز نوشت: نه فقط تحریم‌ها لغو نشده، بلکه عایدی برجام برای ما «تقریبا هیچ» بوده است.
این روزنامه باند خامنه‌ای در مطلب دیگری تحت عنوان «مایه شرمساری» نوشت: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اعتقاد دارد 11 میلیون بیکار در ایران وجود دارد.

در پی نامه آخوند روحانی که در آن لغو سخنرانی علی مطهری را مایه شرمساری عنوان کرده بود، رسانه‌های سپاه پاسداران اعلام کردند، که یک هشتک اینترنتی توسط عوامل خامنه‌ای به نام مایه شرمساری ایجاد شده و در آن حملات شدیدی علیه روحانی صورت می‌گیرد. خبرگزاری سپاه پاسداران برخی از موارد این حملات را دستچین و منتشر کرده است از جمله:
مایه شرمساری رکود و بیکاری بی‌سابقه است نه لغو سخنرانی یکی از صدها سخنرانی که در مدت ریاست روحانی لغو شد.

مایه شرمساری یعنی 3هزار میلیارد رو دیده باشید، اما 8هزار میلیارد هیچی حساب نشده باشد.
روحانی فکر می‌کند واکنشهایی که در قضیه مطهری نشان می‌دهد برایش رأی می‌آورد.

از سوی دیگر روزنامه دولت به نام ایران نوشت: اعتراض نمایندگان به لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس در مشهد برخلاف آنچه گروهها و چهره‌های هوادار این اقدام می‌گویند، موضوعی بسیار حیاتی و مهم است که باید با قاطعیت دنبال شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c70657d-5f0d-40f2-8c5f-bbb98f8f39d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات