728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,

هراس و سوزش رژیم از اعتبار و موقعیت سیاسی مجاهدین

-

فراخوان برای دادخواهی از قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
فراخوان برای دادخواهی از قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
این روزها رسانه‌های رژیم و سایت‌های وزارت اطلاعات پر است از اباطیل تکراری و زوزه کشیدن علیه مجاهدین و متهم کردن مجاهدین به این‌که توسط غرب و آمریکا حمایت می‌شوند. ابتدا به دو نمونه زیر توجه کنید:
تلویزیون شبکه یک – 17آبان 95: «گوینده: اوباما به‌رغم دستی که در ظاهر برای دوستی با ایران دراز می‌کرد، اما رکوردار اقدامات ضدایرانی در تاریخ دولتهای آمریکاست… اعمال تحریمهای گسترده و همه‌جانبه علیه ایران حمایت از فتنه 88 و تلاش برای ایجاد بی‌ثباتی و اغتشاش در کشور، ارتباط و حمایت سازماندهی شده از گروهکهای تروریستی و (مجاهدین) ».

آخوند احمد خاتمی – نمایش جمعهٴ تهران - 21آبان 95: «می‌خواهم یک نصیحتی داشته باشم به رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا به او بگویم اگر راه شما همون راه پیشینیان تون باشه مطمئن باشید که سرانجام شما سرانجام همون ها خواهد بود، پیشینیان شما چند ویژگی داشتند شما اشتباهات پیشینیان تون رو تکرار نکنید… حمایت از (مجاهدین)، حمایت از فتنه‌گران اینها چیزهایی است که هر چه از دست شون بر آمد علیه نظام اسلامی انجام دادند».

حالا به واقع چرا رژیم دوباره این نغمه را ساز کرده که مجاهدین از جانب دولتهای غربی حمایت می‌شوند؟

روشن است که اعتبار بین‌المللی مجاهدین و مقاومت ایران و موقعیت سیاسی آن تنها جایگزین و آلترناتیو رژیم، آخوندها را به وحشت انداخته و آنها را در توضیح این وضعیت، از یک طرف در رابطه با نیروهای خودشان و از طرف دیگر نیروهای اجتماعی که به مجاهدین رو می‌آورند به مخمصه انداخته، بنابراین طبیعی است که با این تبلیغات مبتذل و متناقض بخواهند چهرهٴ مجاهدین را مخدوش جلوه بدهند.

اما در پاسخ به این سؤال که چرا حالا این حرفها را علم کرده و مطرح می‌کنند باید گفت ولی‌فقیه ارتجاع که تجربه دو جام‌زهر قبلی یعنی زهرآتش‌بس و زهراتمی را که مجاهدین به حلقومش ریختند دارد، طبیعی است که نگران جام‌زهرهای بعدی باشد. به‌خصوص الآن که مقاومت ایران جنبش دادخواهی را اعلام کرده و درصدد است که زهر حقوق‌بشر را هم به حلقوم رژیم بریزد.

در همین رابطه هاشمی‌نژاد سرکرده یک شعبه وزارت اطلاعات به اسم هابیلیان گفته است: «یکی از ابزارهایی که در بحث حقوق‌بشر به‌کار گرفته می‌شود موضوع [مجاهدین] است... موضوع حقوق‌بشر از سوی [مجاهدین] پیگیری می‌شود» (خبرگزاری ایسنا – 20آبان 95)

حالا رژیم در رابطه با این افشاگریها و کارزار همه‌جانبه مجاهدین چه کار باید بکند؟ چاره‌یی که به نظرش رسیده این است که اعتبار سیاسی و موقعیت بین‌المللی مجاهدین را ناشی از حمایت غربیها از مجاهدین جلوه بدهد.

در حالی که در کل تاریخ معاصر ایران هیچ رژیمی به اندازه آخوندها به غرب و استعمار خدمت نکرده و هیچ رژیمی (حتی رژیم وابستهٴ شاه) به اندازه رژیم آخوندی، از حمایت استعمار برخوردار نبوده. مگر آمریکا و اروپا به خواست همین آخوندها نام مجاهدین و مقاومت ایران را در لیستهای تروریستی قرار ندادند؟! مگر مجاهدین و قرارگاههای ارتش آزادیبخش را در جریان جنگ عراق بمباران نکردند.. ، مگر کودتای ننگین 17ژوئن را تدارک ندیدند و آن همه بلا به‌سر مجاهدین نیاوردند؟ و غیره…

اما مجاهدین و مقاومت ایران با یک کارزار گـسترده حقوقی و سیاسی در سطح بین‌المللی و با مایه گذاشتن از جان خودشان، همهٴ این توطئه‌ها را درهم شکستند و از همهٴ این دامها به سلامت جستند. حالا آخوندها می‌خواهند با دروغ‌پراکنی همه چیز را عکس نشان بدهند. اما در این رابطه به ضد و نقیض‌گوییهای خنده‌داری دچار می‌شوند که دستشان را بیش از پیش رو می‌کند، مثلاً از یک طرف تبلیغات می‌کنند که مجاهدین از طرف غربیها حمایت مالی می‌شوند و از طرف دیگر می‌گویند که مجاهدین حمایت برجسته‌ترین شخصیتهای سیاسی غربی را با صرف پولهای کلان به دست آوردند.

بگذریم… حنای این فریبکاریهای مبتذل نه تنها برای مردم ایران و جوانان غیوری که رمز آزادی مردم ایران را در راه و آرمان مجاهدین پیدا کردند.. ، رنگی ندارد، بلکه از قضا آنها بیش از پیش به اصالت و حقانیت مجاهدین پی می‌برند و به راه و آرمان آنها بیشتر ایمان می‌آورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a482a209-787b-45d6-ba41-ae24f1708706"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات