728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,تحریم‌ها علیه ایران,انتخابات رياست جمهورى آمريكا,

ابهام در فروش هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به رژیم ایران

-

ابهام در فروش هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به رژیم ایران
ابهام در فروش هواپیماهای بوئینگ و ایرباس به رژیم ایران
در پی تصویب طرح لغو فروش هواپیماهای بوئینگ به رژیم آخوندی توسط کنگره آمریکا، شرکت بوئینگ اعلام کرد: اگر دولت ترامپ سیاست آمریکا در قبال رژیم ایران را تغییر دهد و فروش هواپیما به این رژیم را ممنوع سازد، شرکت بوئینگ به این مسأله احترام می‌گذارد.

شرکت ایرباس نیز اعلام کرد: مصوبه کنگره آمریکا یک وضعیت تردید و عدم قطعیت ایجاد کرده چرا که این اقدام همزمان با تحویل گرفتن پست ریاست‌جمهوری آمریکا توسط دونالد ترامپ است.

یک عضو مجلس رژیم آخوندی گفت: مصوبه کنگره آمریکا در مورد فروش بوئینگ به زمان ترامپ انتقال پیدا کند اظهارنظر کردن درباره این موضوع و سرنوشت این مصوبه بسیار سخت است زیرا نمایندگان سنا در کنگره درصدد لغو خرید و فروش هواپیما به ما هستند.

یک رسانه حکومتی نیز نوشت: هنوز جوهر این مصوبه نه خشک شده و نه مابقی مسیر تبدیل شدن به قانون را پیموده ولی پس‌لرزه‌های آن به غولهای هواپیماساز دنیا رسیده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نیز با طعنه به دولت روحانی نوشت: در حالی طی ماه‌های اخیر دولتی‌ها از کاه خرید هواپیمای ایرباس و بوئینگ کوه‌ها ساخته‌اند که وزیر راه از امکان خرید هواپیماهای مسافربری چینی خبر داده، به نظر می‌رسد اتفاقات نهان و آشکار پیرامون ایرباس و بوئینگ باعث ناامیدی دولت یازدهم از غرب شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5bc8adaa-76f1-4c19-ae68-56ed3fd8bcae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات