728 x 90

تظاهرات معلمان در شهرهاى ايران,

کانون صنفی معلمان اسلامشهر بازداشت زندانی سیاسی اسماعیل عبدی را محکوم کرد

-

اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان-آرشیو
اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان-آرشیو
کانون صنفی معلمان اسلامشهر روز شنبه 29آبان 95 طی بیانیه‌یی بازداشت زندانی سیاسی اسماعیل عبدی را محکوم کرد و خواهان آزادی وی شد.

در این بیانیه آمده است: «… راستی چرا با وجود این‌که در آموزه‌های ما ایرانیان و مسلمانان تأکید زیادی به دانش اندوزی شده است و حتی فکر کردن نوعی عبادت محسوب می‌شود نسبت به معلمان کشور مان این‌گونه برخورد می‌شود؟ دوگانگی و تناقض گوییهای مسئولان حاکم را باید به حساب چه چیز بگذاریم؟ آنها همچنین در این بین و در راستای آن تناقض گویی‌ها از هر گونه رفتار غیرقانونی و غیرانسانی با مردم برای جلوگیری از ضربه زدن به نظام به بهانه‌های مختلف من جمله امنیت ملی دریغ نمی‌کنند.
دستگیری قرون وسطی و فراقانونی اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان ایران در منزلش و در حضور همسر و فرزندانش به‌خصوص فرزند خردسالش مثال واضحی از نمونه رفتارهای وحشیانه‌ای است که هیچ توجیه قانونی نمی‌تواند داشته باشد. به زندان افتادن افرادی چون رسول بداقی به مدت هفت سال و محکومیت آقای محمود بهشتی به مدت 14سال و تبعید و زندانی کردن آقای باغانی به زابل نمونه‌های دیگری از هزینه‌های است که ما معلمان در این چند سال اخیر بابت هیچ چیز جز دفاع از معلم و حق و حقوق از دست رفته آن و همچنین وضعیت نابهنجار نظام آموزشی پرداخت کرده‌ایم. حاکمیت نظام باید خوب بداند که جامعه معلمین ایران نسبت به این‌گونه رفتارها ساکت نمی‌نشیند و قویاً این عمل را محکوم می‌کند. انتظار ما… این است که از این‌گونه رفتارهای ناخوشایند دوری کنند و هر چه سریعتر اسماعیل عبدی را آزاد کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/660bdb04-9c88-4224-9eae-7871bc1f4bdf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات