728 x 90

زندانیان سیاسی,

بیانیه خانواده‌های شهدا و زندانیان سازمان مجاهدین در حمایت از مریم اکبری منفرد

-

زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد در زندان اوین
زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد در زندان اوین
خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در شهرهای تهران، شهرکرد و تبریز با صدور بیانیه‌هایی به‌طور جداگانه از زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد حمایت کردند.. و خواستار آزادی بدون و قید شرط وی شدند.

در بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدا و زندانیان سیاسی تهران آمده است:
«ای بی‌خبر جلاد، ای بی‌خبر سفاک
ما را جدایی و فراق نباشد، زلاله‌های سرخ وطن
دیری است فرزانه مادری سرسخت و مقاوم از تبار زینب، مریم اکبری منفرد در راستای احقاق حق ملتی مظلوم و به خونخواهی برادران شهیدش دربند ستم خون‌آشام و سفاک آخوندی اسیر و دور از هر گونه حق یک زندانی سیاسی دوران محکومیت ظالمانه تحمیلی را سپری می‌کند. ضمن درود و ستایش این همه مقاومت و پایداری خواهر مجاهد مریم اکبری منفرد، ما خانواده شهدا و زندانیان سیاسی خواهان آزادی بی‌قیدوشرط این مادر بزرگوار می‌باشیم.»

همچنین در بیانیه هواداران سازمان از شهرکرد آمده است: «ما گروهی از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در شهرکرد ضمن تقدیر از پایداری و مقاومت بی‌نظیر خواهر گرامی‌مان مریم اکبری منفرد که در بند رژیم جنایت‌پیشه‌ٴ آخوندی می‌باشد و با گرامیداشت شهدای پاکباز این خانواده‌ی گرامی رادمردان و شیر زن مجاهدی که در زندانهای رژیم در دهه‌ی شصت مقاومت کرده و با نه گفتن به مزدوران چوبه‌های دار را بوسیدند و جاودانه شدند لذا از کلیه‌ی هموطنان عزیز و سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر تقاضا داریم نسبت به محدودیتهای ایجاد شده برای این شیر زن مجاهد و هم بندانش دست اعتراض بلند کرده و خواهان آزادی وی گردند.

در بیانیه جمعی از خانواده‌های شهدای مجاهد خلق در تبریز نیز آمده است: «ما جمعی از خانواده‌های شهدای مجاهدین خلق از شهر تبریز با حمایت از زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد خواستار آزادی بی‌قید و شرط وی از زندان می‌باشیم.

شیرزن زندانی مریم اکبری منفرد که از داخل زندان خواستار محاکمه قاتلان برادر و خواهران خود در قتل‌عام سال ۶۷ گردیده است مورد کین و غضب شدید جنایتکاران قرار گرفته است به‌طوریکه از مداوای بیماریهای وی نیز امتناع ورزیده‌اند. ما از مجامع حقوق‌بشری بین‌المللی می‌خواهیم برای کاهش درد و آلام وی جهت آزادی سریع وی بر رژیم فاشیستی مذهبی فشار بیاورند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f3cf28a-07d7-4715-9969-fe1d5667c3b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات