728 x 90

اخبار فلسطين,

محمود عباس: قاتلان یاسر عرفات را افشا خواهیم کرد

-

محمود عباس رئیس دولت فلسطین
محمود عباس رئیس دولت فلسطین
محمود عباس رئیس دولت فلسطین که در مراسم 12امین سالگرد درگذشت یاسر عرفات در رام‌الله سخن می‌گفت از ادامه تحقیقات در رابطه با مرگ عرفات خبر داد.

وی در این سخنرانی گفت ”من قاتل را می‌شناسم. فقط شهادت من برای افشای قاتل کافی نیست. کمیسیون تحقیقات باید تمامی جزئیات را تثبیت بکند. در کوتاه مدت قاتلان و فاعلین را اعلام کرده و همه با این نتیجه وحشت‌زده خواهند شد“.

محمود عباس ضمن استقبال از آغاز مجدد مذاکرات صلح اضافه کرد ”برای آغاز مجدد مذاکرات با اسراییل آماده برداشتن گام می‌باشیم و برای صلح هم‌چنان دستانمان را دراز می‌کنیم. ما در راستای اصول عدالت و مساوات خواهان دولت فلسطین که پایتخت آن بیت‌المقدس می‌باشد، هستیم. موجودیت مراکز مسکونی غیرقانونی یهودی نشین را نیز هرگز قبول نمی‌کنیم“.

رئیس دولت فلسطین در ادامه سخنان خود در رابطه با توافق بین جنبش الفتح و حماس گفت ”من آماده هرگونه راه‌حل می‌باشم. دسترسی به راه‌حل با روی آوردن به مردم که منشأ استقلال می‌باشند و برگزاری انتخابات ریاست دولت، پارلمانی و شهرداریها امکانپذیر می‌باشد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d53fad67-b4f5-4bd6-abbe-0244f39862e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات