728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

اعتراف معاون آموزش و پرورش رژیم در استان گلستان به گسترش اعتیاد بین دانش آموزان

-

اعتیاد  در بین دانش آموزان
اعتیاد در بین دانش آموزان
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش رژیم در استان گلستان به گسترش اعتیاد بین دانش‌آموزان اعتراف کرد و گفت: ”گرایش سوء مصرف مواد مخدر بین دانش‌آموزان باید جدی گرفته شود“.

ابراهیم حاجیلری در گردهمایی روز چهارشنبه 19آبان 95 در گنبدکاوس افزود: ”موضوع محوری آموزش و پرورش در بحث آسیب‌ها، پیشگیری است و معتقد هستیم آسیب‌ها به‌قدری مهم است که در همه لایه‌های جامعه وجود دارد و باید به آن جدی پرداخته شود“.

همچنین رئیس انجمن اولیاء و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش رژیم در استان گفت: ”متأسفانه گرایش سوء مصرف مواد مخدر در برخی از مدارس گزارش شده که همسویی و همراهی همه ارکان، از جمله خانواده، مدرسه، مشاور و آموزش خانواده می‌تواند تأثیرگذار باشد“.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش رژیم در شهرستان گنبدکاووس در این گردهمایی گفت: ”آسیب‌ها چیزی جدا از جامعه ما نیست و تنها شامل مواد مخدر نمی‌شود بلکه خشونت، شکست تحصیلی، سبک زندگی نامتعادل و غیره جزو آسیب‌های اجتماعی هستند“.

لازم به یادآوری است که هیچ‌کدام از کارگزاران رژیم به علت اصلی گسترش اعتیاد بین دانش‌آموزان که فقر ناشی از حاکمیت آنان بر تمامی ارکان این مملکت است حرفی به میان نیاوردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd2caadb-4e72-41f2-a891-edf1de22afa8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات