728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,

حمایت جعفر عظیم‌زاده از اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی آرش صادقی

-

حمایت جعفر عظیم‌زاده از اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی آرش صادقی
حمایت جعفر عظیم‌زاده از اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی آرش صادقی
جعفر عظیم‌زاده دبیرکل اتحادیه آزاد کارگران در نامه‌یی حمایت خود را از اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی آرش صادقی اعلام کرد و خواستار آزادی وی و تمامی زندانیان سیاسی در ایران شد.

وی در قسمتی از این نامه با اشاره به سوابق آرش صادقی می‌نویسد ”آرش زندانی باسابقه‌یی بود و قبل از این‌که به بند 8 زندان اوین وارد شود ٫دوران بسیار سخت و طاقت‌فرسایی را در بندهای امنیتی 209، 240 و بندهای عمومی زندان اوین سپری کرده بود. اما هیچ نشانی از خستگی بر روی چهره پر صلابت این انسان بزرگ وجود نداشت. وی پس از انتقال من به بیمارستان سینا، دو بار در حمایت از این اعتصاب به همراه دیگر یاران هم بندی‌ام از جمله امیر امیر قلی، علی معزی و بهنام موسیوند به‌صورت دسته‌جمعی دست به اعتصاب‌غذا زدند که بار آخر را اعتصاب‌غذای نامحدود اعلام کرده بودند“.

جعفر عظیم‌زاده در قسمت دیگری از نامه خود با اشاره به دیگر زندانی سیاسی گلرخ ایرایی همسر آرش صادقی که وی نیز هم‌اکنون دستگیر و در زندان به‌سر می‌برد خواستار آزادی وی و تمامی زندانیان سیاسی ایران شده و می‌نویسد ”مبارزه برای آزادی گلرخ ایرایی که از داخل بند 8 زندان اوین توسط آرش صادقی آغاز شده است بخشی از مبارزه تعطیل ناپذیر زندانیان سیاسی و مردم ایران برای پایان دادن به سرکوب و زندان است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d18da5b-d573-46e3-8a57-1c05c8f93aab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات