728 x 90

تصادفات رانندگى,

جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت

-

جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت
جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت
واژگونی اتوبوس حامل حدود 40 مسافر که عازم زیارت کربلا بودند در محور اقلید به شهر یاسوج متأسفانه منجر به مرگ 20 نفر و مصدومیت 20 نفر دیگر شد.

یکی از کارگزاران رژیم در استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت ”واژگونی یک اتوبوس حامل زائران عازم کربلا در ساعت حدود ۸:۵۰دقیقه به وقت محلی در 70 کیلومتری شهر یاسوج در محور اقلید به شهر یاسوج رخ داده است و این اتوبوس حامل حدود 40 زائر بوده که از یزد به مقصد کربلا حرکت می‌کردند“.

وی بدون کوچکترین اشاره‌یی به چرایی آمار وحشتناک کشته‌ها و مجروحان در تصادفات جاده‌یی در ایران تحت حاکمیت پلید آخوندی، تنها به ذکر خبر اکتفاء کرد.

واقعیت این است که در نزدیک به چهار دهه حاکمیت دزدی و چپاول در این میهن هیچ حرکتی جهت ایجاد زیر ساختهای استاندارد در زمینه‌های مواصلاتی و جاده‌ها انجام نشده است.

لازم به توضیح است که طبق آمار منتشر شده توسط یونیسف تصادفات جاده‌یی در ایران تحت حکومت آخوندها، همه‌ساله موجب مرگ حدود ۲۸ هزار تن از هموطنان و جراحت یا نقص‌عضو ۳۰۰ هزار تن دیگر می‌شود.

اگر چه حاکمیت دجال آخوندی تلاش دارد تا در رسانه‌های حکومتی همواره افزایش آمار تصادفات راهنمایی و رانندگی و به تبع آن حوادث مرگبار در جاده‌های کشور را ناشی از عوامل «انسان و خودرو» قلمداد کند اما آمار کشته‌شدگان مربوط به حوادث جاده‌یی آن‌قدر وسیع است که رسانه‌های رژیم از آن به‌عنوان یک فاجعه ملی یاد می‌کنند:
- خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم بتاریخ 8 تیرماه 94 نوشت: «هر سال در ایران زلزله‌ای بزرگی با تلفات ۲۳ تا ۲۷ هزار کشته و میانگین ۲۵۰ هزار زخمی رخ می‌دهد، زلزله‌ای نه از جنس لرزه بلکه از جنس برخورد، شکستن و واژگونی، در جمله‌ای کوتاه؛ زلزله‌ای از جنس تصادفات جاده‌یی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/631be68a-347c-41cb-98ae-190f00b47d2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات