728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

اخراج ۵۰۰ نیروی کار در نساجی بروجرد

-

 -
-
نماینده رژیم در مجلس ارتجاع از بروجرد روز 16 آبان 95 گفت: ”نساجی بروجرد در یک سال گذشته حدود ۵۰۰ نیروی کار خود را تعدیل کرده و نتوانسته تا به امروز این نیروها را به کار بازگرداند“.

علاءالدین بروجردی به نبودن چشم‌اندازی برای بازگشت به کار نیروهای تعدیل‌شده اشاره کرد و افزود: ”نگرانی از این است که در مدت‌زمان 6 ماه بعدی نیز بازگشت به کار کارگران عملیاتی نشود“.
 


وی همچنین درباره وضعیت نابسامان کارخانه کاشی جم نیز گفت: ”از سویی کارخانه کاشی جم بروجرد امروز بدون حتی یک ریال بدهی معوق بانکی به‌دلیل ناکارآمدی هیئت‌ مدیره آن و مقروض بودن در کارخانه‌های دیگر شهرهای کشور تعطیل‌ شده است و باید منتظر اجرایی شدن مصوبه ستاد تسهیل در راستای اعطای تسهیلات بانکی کمکی باشد“.

بروجردی در پایان با اشاره تلویحی به ناکارآمدی دولت آخوند روحانی به بخش خصوصی متوسل شد و اضافه کرد: ”برای رفع مشکلات عدیده صنایع این شهرستان راهی جز دعوت و حمایت از بخش خصوصی نیست تا از این راه بتوان سرمایه مورد نیاز کارخانجات مشکل را برطرف کرد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa0c30b0-8efa-45bc-a44d-1b6d65786325"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات