728 x 90

محكوميتهاى بين المللى رژيم ايران,

سازمان همکاری اسلامی شبه‌نظامیان حوثی –صالح و هرکس که آنها را پشتیبانی کرده را به‌شدت محکوم کرد

-

سازمان همکاری اسلامی
سازمان همکاری اسلامی
کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی که در سطح وزارتی یک نشست فوق‌العاده در مقر دبیرخانه این سازمان در روز شنبه 15آبان برگزار کرد، در بیانیه پایانی خود رژیم آخوندی را به‌دلیل حمایت از شبه‌نظامیان حوثی مورد حمله قرار داد.

این نشست به‌منظور بررسی پرتاب موشک بالستیک توسط شبه‌نظامیان حوثی ـ صالح به سمت مکه مکرمه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این نشست در بیانیه پایانی خود از جمله اعلام کردند:

1ـ این نشست با شدیدترین عبارات شبه‌نظامیان حوثی ـ صالح و هرکس که آنها را پشتیبانی کرده و برای مورد هدف قرار دادن مکه مکرمه سلاح و گلوله و موشک در اختیارشان می‌گذارد و به توصیف آن تجاوز به حرمت اماکن مقدسه در عربستان سعودی انجام داده و احساسات مسلمانان در سراسر جهان را تحریک می‌کند که دلیلی بر گردن نگذاشتن به جامعه جهانی و تصمیمات آن می‌باشد را محکوم کرد.

2ـ این نشست بر بیانیه‌های صادره توسط کشورهای عضو و غیرعضو و سازمانهای منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید می‌کند که به‌شدت این تجاوزات را که هدفش برهم زدن امنیت و ثبات در اراضی مقدس و ناکام گذاشتن همه تلاشهای انجام شده برای پایان دادن به درگیری در یمن با شیوه‌های مسالمت‌آمیز می‌باشد را محکوم می‌کنند.

3ـ این نشست بر پشتیبانی کشورهای عضو از عربستان سعودی در مقابله با تروریسم و علیه هرکس که تلاش کند خدشه‌ای به آن وارد آورده و یا مقدسات دینی در آن را مورد هدف قرار دهد تأکید کرده و بر همبستگی خود با این پادشاهی در همه اقداماتی که برای حفاظت از امنیت و ثبات خود انجام می‌دهد تصریح می‌کند و همزمان از همه کشورهای عضو خواستار ایستادگی جمعی علیه این تجاوز زشت و هر کس که در پشت آن قرار دارد و به عاملان آن سلاح می‌دهد، شدند.

4ـ این نشست تأکید کرد هر کس که شبه‌نظامیان حوثی ـ صالح را پشتیبانی می‌کند و سلاح در اختیارشان می‌گذارد و موشکهای بالستیک و سلاح برایشان قاچاق می‌کند، شریکی ثابت در تجاوز به مقدسات جهان اسلام و طرفی آشکار در فتنه‌انگیزی طائفی و یک حامی اصلی برای تروریسم قلمداد گشته و ادامه این کار منجر به بی‌ثباتی و اخلال امنیت تمام جهان اسلام و به سخره گرفتن مقدسات آن می‌شود.

5ـ این نشست از همه کشورهای عضو و جامعه جهانی خواستار اتخاذ اقداماتی جدی و مؤثر برای جلوگیری از رخ دادن یا تکرار چنین تجاوزاتی در آینده و حسابرسی از هر کسی شد که این سلاحها را قاچاق کرده و آموزش داده و ارائه پشتیبانی به این گروه کودتاگر را ادامه می‌دهد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66b60065-51b2-433e-99ae-399b1c21820f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات