728 x 90

سوريه,

درخواست اپوزیسیون سوریه از رئیس‌جمهور جدید لبنان: حزب‌الله را به عقب‌نشینی از سوریه وادار کنید

-

سالم المسلط سخنگوی هیأت عالی مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه
سالم المسلط سخنگوی هیأت عالی مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه
سالم المسلط سخنگوی هیأت عالی مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه روز پنجشنبه 13آبان 95 از میشل عون رئیس‌جمهور جدید لبنان خواست، درباره عقب‌نشینی نیروهای حزب‌الله از سوریه تصمیم‌گیری کند.

المسلط گفت: «تنها تصمیم‌های ملی هستند که می‌توانند حافظ سلامت امنیت لبنان باشند. اولین تصمیم عقب‌نشینی نیروهای شبه‌نظامی لبنانی از سوریه از جمله حزب‌الله لبنان است».
وی از میشل عون رئیس‌جمهور لبنان خواست کشورش را از بحرانهای منطقه‌یی دور نگه دارد و مانع درگیر کردن لبنان در نزاعهای منطقه‌یی در جهت خدمت به سیاستهای کشورهای خارجی بشود.

گروه تروریستی حزب‌الله لبنان یکی از گروه‌های شبه‌نظامیانی است که از شش سال پیش تحت اوامر رژیم ایران به دفاع از رژیم اسد و علیه ملت سوریه، پرداخته است. عوامل این گروه در خدمت به سیاستهای توسعه‌طلبانه و فرقه‌گرایانه رژیم ایران روزانه دست به جنایت می‌زنند.
شبه‌نظامیان حزب‌الله در جنگ علیه ارتش آزادی سوریه شرکت دارند و شماری از شهرک های اطراف دمشق را به محاصره خود درآورده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72abf5a8-8828-4773-94f4-515d1239251f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات