728 x 90

-

مبارزه با بیکاری یا جهاد علیه بیکاران

-

 -
-
بعد از اظهار عجز و ناتوانی آخوند روحانی در برابر بحران بیکاری، سپاه پاسداران معضل بیکاری را یک تهدید جدی اعلام کرد و بلافاصله اقدام به تشکیل مراکزی در استانهای مختلف، برای مقابله با تهدید، نمود.

تا این‌جا خیلی موضوع عجیب و غریب نیست چون ارتشی از بیکاران بعد از 3دهه تحمل، خشمگین و آتشین برای احقاق حقوق و مطالباتشان به صحنه آمدند و سپاه پاسداران طبق معمول مسئول نفوذ و پاکسازی صحنه است. برای نمایش قسمت عجیب و غریب و حیرت‌آور صحنه، چند خبر را از ماه گذشته دنبال می‌کنیم:
خامنه‌ای: با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه هستیم، نیروهای مسلح باید همواره آماده باشند. (7مهر95 تابناک)

عصر امروز ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، با اعزام جنگنده‌ها به پایگا‌ه‌های خود پایان یافت. (28مهر95 سایت تابناک)

به‌منظور آمادگی هر چه بیشتر گردانهای الی بیت‌المقدس شهرستان تاکستان، رزمایش 2روزه مدافعان حریم ولایت برگزار شد. (7آبان مشرق)

به گزارش هشدارنیوز در رزمایش حریم ولایت تاکستان تصویری از اراذل و اوباش فرضی (دشمن فرضی جهت مانور) دیده می‌شود که مطالبات اراذل و اوباش یا تجمع‌کنندگان، نیازهای اولیه زندگی از جمله اشتغال و کار است. در واقع فرضیها همان کارگران و جوانان بیکار هستند که در حال حاضر مسأله اصلی کشور است. (هشدار نیوز 11آبان)

حالا موضوع روشن شد. تشکیل گردانهای حریم ولایت توسط سپاه پاسداران برای مقابله با ارتشی از بیکاران که برای نان شب مغزاستخوان و قرنیه و کلیه و فرزند می‌فروشند.

مجری و مسئول طرح: سپاه پاسداران
هدف: حل معضل بیکاری
با نگاهی به صحنه‌های مانور فرضی مدافعان «حریم ولایت» موضوع باز هم روشن‌تر می‌شود:
این تصویری از ارتش مقتدر و خوشحال ولایت است که با شلیک هوایی و عکس یادگاری پیام اقتدار می‌دهند.


این هم صحنه جنگ با دشمن فرضی. به نظر می‌رسد برای مقابله با ارتش بیکاران ناگزیر به استفاده از مواد سمی و شیمیایی و بمبهای آتش‌زا شدند اما باز هم ارتش بی‌کاران در تهاجم هستند.


این سرباز حریم ولایت است که در نبرد فرضی برای بیکاران کمین گذاشته:
 

در این تصویر سپاه پاسداران و عاشقان حریم ولایت برای مقابله با بیکاری و خاموش کردن آتش فتنه ارتش بیکاران وارد صحنه شده است.


این هم صحنه‌یی از اقتدار عاششقان حریم و دستگیری یک خرابکار بیکار.
 


تمام تصاویر مربوط به رزمایش دو روزه مدافعان حریم ولایت در برابر تهدید بیکاری از سایت حکومتی مشرق (چهارشنبه 12آبان) استخراج شده است. چند سایت حکومتی دیگر هم همین رزمایش را با همین تصاویر منعکس کرده‌اند. اگر باور نمی‌کنید این هم لینک خبر و تصویر: http://www.mashreghnews.ir/fa/news/648690

نکته بسیار جالب، عجیب و حیرت‌انگیز ماجرا این جاست که سپاه پاسداران این هیولای بزرگ اقتصادی که با غارت و چپاول بی‌وقفه، همه‌جانبه و بی‌رحمانه سرمایه و اقتصاد ایران را مصادره و نابود کرده است، مدعی حل مشکل بیکاری شده است. همان زالو و اختاپوسی که چند دهه خون تمامی بنیادهای مالی و اقتصادی کشور را در شیشه کرده و از تصاحب هیچ صنعت و شرکتی که ریالی درآمد داشته باشد فروگذار نکرده است. از شرکتهای بزرگ خودروسازی تا مؤسسات بزرگ مالی و اعتباری و شرکتهای کشت و صنعت و کشاورزی و صنایع پتروشیمی و مخابرات و بانکهای تعاونی و...

یک قلم بانک انصار این نهاد غارتگر با ۶۰۰ شعبه در سرتاسر کشور، چهارمین شرکت بزرگ ایران محسوب می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با قدرت اقتصادی سپاه پاسداران که برای حل بحران بیکاری به جنگ و جهاد با بیکاران فراخوان داده است به گوشه‌یی از اساسنامه، حیطه و دارایی بنیاد تعاونی سپاه پاسداران اشاره می‌کنیم:
از این بنیاد به‌عنوان قوی‌ترین نهاد پولی کشور نام برده می‌شود. در اساسنامه‌این به‌اصطلاح تعاونی، ماده ۴، گفته شده است که «سرمایه اولیه بنیاد در تاریخ تأسیس ده میلیون ریال می‌باشد که از طرف مقام معظم رهبری اهدا گردیده است».

و در ماده ۲۳ آن تصریح شده که «کلیه سرمایه و داراییهای بنیاد متعلق به مقام معظم ولایت فقیه بوده و در صورت انحلال بنیاد پس از تسویه کلیه مایملک و داراییهای آن در اختیار معظم له قرار خواهد گرفت».

بخشی از شرکتها و گروه‌های تجاری و مالی زیر مجموعه ‌این بنیاد عبارتند از:
یکم ـ گروه خودروسازی بهمن (این مجموعه شامل شرکتهای زیر است):
الف ـ شرکت سایپا
سایپا دومین تولیدکننده اتومبیل در ایران است. اگر‌چه ۱۷ درصد از این شرکت متعلق به سپاه پاسداران است اما تصمیم‌گیرنده و سود برنده اصلی شرکت در عمل سپاه است. شرکتهای متعلق به سایپا از جمله عبارتند‌از:
ـ پارس خودرو / زامیاد / سایپا دیزل / ایران کاوه / سایپا آذین / سایپا شیشه / رادیاتور ایران / سایپا پرس / سایپا پیستون / پویا صنعت / نیروساز اراک و دهها نمونه مشابه...

دوم ـ مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه (تعاونی اعتبار ثامن الائمه)

این مؤسسه که ۵۰۰ شعبه دارد به تنهایی تا پایان سال ۸۸ بیش از ۴۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

سوم ـ شرکتهای سرمایه‌گذاری
ـ شرکت سرمایه‌گذاری صنعتی بهشهر (۱۶ درصد) / شرکت سرمایه‌گذاری نگین / سرمایه‌گذاری سامان مجد / ـ شرکت سرمایه‌گذاری ایاک...

چهارم ـ بانک انصار
این بانک با ۶۰۰ شعبه در سرتاسر کشور، چهارمین شرکت بزرگ ایران محسوب می‌شود و از خودش از چندین شرکت تشکیل شده است. شامل: 30 مؤسسه و شرکت بزرگ تجاری است.

پنجم ـ پتروشیمی
ـ پتروشیمی کرمان (۲۵ درصد) / صنایع پتروشیمی کرمانشاه

ششم ـ مخابرات
ـ «شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران» / ـ شرکت تالیا / شرکت مخابراتی و الکترونیکی موج نصرگستر / کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین / شرکت ارتباطات سیار (به گفته مسعود مهردادی از گردانندگان اصلی فعالیتهای تجاری و مالی سپاه پاسداران، درآمد این شرکت در سال ۹۱ از محل فروش سیم کارت و شارژ تلفن و... . ۸ هزار میلیارد تومان بوده است.) ایران سل (سیم کارت)

هفتم ـ صنایع غذایی و کشاورزی
هشتم ـ ساختمانی
ـ شرکت مهندسی مشاور سازه‌های پیش ساخته سبک / شرکت جهاد خانه‌سازی در ۲۰ استان کشور / شرکت مجتمع خانه‌سازی سپاهان / مجتمع خانه‌سازی رزمنده /

نهم ـ گروه مالی پاسارگاد
گروه مالی پاسارگاد از بانک پاسارگاد و مجموعه‌یی از شرکتها تشکیل گردیده که در زمینه‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات پرداخت الکترونیک، بیمه، بیمه اتکایی، کارگزاری سهام، لیزینگ ماشین‌آلات، لیزینگ ساختمان، صنعت ساختمان، صنعت و معدن، انرژی و سایر امور خدماتی مشغول به فعالیت میی باشند.

بانک پاسارگاد یکی دیگر از شرکتهای وابسته به سپاه پاسداران است.

با توجه به محدود شدن شدید بانکهای وابسته به سپاه بر اثر تحریمها در سالهای پیش از عقب‌نشینی ولایت‌فقیه از برنامه اتمی، مدیران بانک پاسارگاد با جدیت تلاش می‌کردند رابطه خود با سپاه پاسداران را انکار کنند، اما شواهد بسیاری حاکی از آن است که بانک پاسارگاد نقش مهمی در امپراطوری اقتصادی سپاه باز می‌کند.

یکی از سهامداران عمده این گروه شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد است که وابسته به مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الائمه و بخشی از بنیاد تعاونی سپاه پاسداران است.

دهم ـ سایر شرکتهای تعاونی سپاه
ـ فولاد زاگرس / صنایع جوشکاری ایران / هواپیمایی پارس / شرکت عصر بهمن / صنایع شاسی سازی ایران / شرکت صنایع ارزش آفرینان / شرکت نگار نصر سهامی خاص / شرکت تعاونی مصرف کارکنان انصار / پیمانکاری نفتی (نفت و گاز در پارس جنوبی) / شرکت بهرستان کیش / مؤسسه فرهنگی خدماتی ثامن‌الائمه / شرکت آلاله کبود کویر / صنایع معدنی شهاب سنگ / مؤسسه خدمات بازرگانی مشاوره‌یی راهیان کمیل...

اینها تنها بخشی از حیطه و سرمایه سپاه پاسداران است که برای مقابله با بحران بیکاری و تهدید بیکاران بسیج داده است. اگر سپاه تنها یک درصد از امکانات و قدرت اقتصادی‌اش را صرف ایجاد مؤسسات تولیدی و کارهای اشتغال زا در کشور می‌کرد و اگر بخشی از همین سرمایه را که از جوهر و جان جوانان مکیده‌اند به خودشان برمی‌گرداند الآن ارتشی از بیکاران مقابلشان صف نکشیده بود.

به بیان دیگر باید گفت سپاه پاسداران برای حل مشکل بیکاران نه امروز که از سالها قبل وارد شده و با نفوذ در ارگانهای اقتصادی و مالی کشور بی‌کاری و رکود را به اوج رسانده و فقر و خودکشی و اندام فروشی و فساد ناشی از بی‌کاری و بی‌آیندگی را ترویج و به مساوی بین مردم تقسیم کرد.

می‌بینید! موضوع رزمایش مدافعان حریم ولایت آن‌قدر عجیب و حیرت‌انگیز است که صدای رسانه حکومتی «هشدار نیوز» هم در آمد و سه‌شنبه 11آبان 1395در مطلبی با عنوان «گاف عجیب در رزمایش مدافعان حریم ولایت» می‌نویسد:
«بسیار عجیب است که مدافعان حریم ولایت دشمنشان کارگران بیکار و مردم کوچه بازار باشد که مطالبه آنها کار و زندگی و حقوق اولیه انسانی است. شایسته بود از عناوین دیگری استفاده می‌شد که شامل فتنه‌گری یا شعارهای براندازانه و...»

پس موضوع کاملاً روشن شد. بحث اصلاً معضل بیکاری و خیل عظیم بیکاران در جستجوی لقمه‌یی نان نیست. موضوع یک بحران جدی امنیتی‌ست بحرانی که یقه ولایت و گزمه‌هایش را گرفته و دارد خفه‌اش می‌کند. به همین علت هم یکانهای حریم ولایت وارد می‌شوند تا از ستون اصلی و خیمه نظام _ ولایت‌فقیه_ حفاظت کنند. این بحران این بار با ارتشی از بیکاران آغاز شده و برای مقابله با آن باید به جنگ بیکاران رفت.

پس همان‌طور که موضوع جنگ در سوریه و یمن و عراق کاملاً امنیتی است و فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش وارد شدند، معضل بیکاری هم یک موضوع و تهدید کاملاً امنیتی است و برای مقابله با آن یکانهای «حریم ولایت» زیر نظر سپاه پاسداران وارد شدند.

این هم حل مشکل بیکاری در فرهنگ و نظام آخوندی و این هم صحنهٴ جنگ:
سپاه سرمایه‌دار به جنگ جماعتی بی‌کار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و با یک خیز حق‌شان را از حلقوم ولایت خونخوار و حافظان و سپاهیان سرمایه دارش در می‌آورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60bb1ce3-5622-4e53-9109-fdfaa4ffda4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات