728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

گرامیداشت شهیدان لیبرتی در نخستین سالگرد حمله موشکی ۷آبان ۹۴، در هلند، آمریکا، سوئیس، نروژ، دانمارک و سوئد + کلیپ

-

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی 7آبان - نروژ
گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی 7آبان - نروژ
 

گرامیداشت شهیدان حمله موشکی به لیبرتی 7آبان – هلند - لاهه


یوهان فوکن
من برای سالگرد 24تن که در حمله موشکی به کمپ لیبرتی در عراق شهید شدند به این‌جا آمدم. هر چند مسئولان حمله موشکی 7آبان به لیبرتی شناخته شده هستند، ولی هیچگاه محاکمه نشده‌اند و مثل مسئولان قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 67 به هیچ دادگاهی احضار نشدند و هیچ پیگیری نیز انجام نشد.

مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری فعلی رژیم ایران از مسئولان قتل‌عام 67است که بر اساس فتوای خمینی این کشتار را انجام دادند.. مسئولان این قتل‌عام باید محاکمه شوند.

هادی مظفری
با سلام و تشکر به‌خاطر حضورتان در مراسم سالگرد شهدای قهرمان سنگین‌ترین حمله موشکی حکومت دژخیم و فاسد آخوندی به رزمندگان دلاور در کمپ لیبرتی، در هفتم آبان ماه سال هزار و سیصد و نود و چهار.
ایستادگی و مقاومت جانانه در مقابل یکی از سفاکترین حکومتهای دورانِ معاصر، تنها در صورتی میسر خواهد بود که نیروی مقاومت کننده حاضر به پرداخت سنگین‌ترین بهای ممکن در راه رسیدن به اهداف عالی یک میهن و یک خلق دربند و سرکوب شده باشد. مبارزه تنها در صحنه عمل است که رقم می‌خورد و نه صرفاً در حرف و تئوری. مجاهدین خلق ایران از آغاز مقاومت قهرمانانۀ خویش در مقابل هیولای وحشی استبداد و ارتجاع، بارها و به دفعات بهای سنگین آن را با جان و مال و خونهای پاک خویش پرداخته‌اند و هیچگاه در سخت‌ترین شرایط ذرّه‌ای و لحظه‌ای پا پس نگذاشته‌اند و پیوسته بیا بیا گویان خطاب به دشمنِ ضدبشری، از میدانِ تمامی آزمایشات سخت و طاقت‌فرسا، سربلند و روسفید در پیشگاه خلق و خدا و تاریخ بیرون آمده‌اند. در یک کلام هیچ قطره خونی از پیکر مجاهدین بر زمین فرو نریخته مگر در راستای سرنگونی حکومت وحشی و انسان ستیز آخوندها و احقاق حق حاکمیت ملی و مردمی ملت ایران بر سرزمین و سرنوشت خویش

ادا چو کرده دِین خود به‌رسم و راه عاشقان
چه عاشقانه می‌رود شهید من به بیکران
خود همه نور بوده او در شب ظلمت زمین
تا بزند به قلب شب خنجر نور بی‌امان
چه گویم از فدای او صداقت و صفای او
تشنه تشنه خود ولی آب دهد به دیگران
عطر گلی که در خزان بوی بهار می‌دهد
چو لاله بردمیده‌ای بگو که بوده باغبان؟!
فهم کجا کند ترا مدعیان کینه جو؟!
برلب و بر دهان تو زند به چوب خیزران
تو از ستاره بوده ای‌شان تو آسمان و بس
چو اختران شب شکن روان به سوی کهکشان
مرگ کجا بَرَد تو را فنا کجا و تو کجا؟!
حاضر و حیّ و ناظری زندۀ زنده جاودان
پیکر شرحه شرحه را مشعل شام تیره بین
به گوش جان چو بشنوی ندا رسد ز آسمان:
خون خداست کاین چنین می‌چکد از پیکر او
شهید من که کشته شد به کربلای این زمان
روحشان شاد. بر روانهای پاک تک‌تک این سلحشوران درود می‌فرستیم

سپیده عرفا
امروز این‌جا جمع شده‌ایم تا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان راه آزادی ایران و مردم تحت ستم، اعلام کنیم که با الهام و انگیزه گرفتن از اینها، راهشان را ادامه خواهیم داد و تا سرنگونی حکومت مستبد و قرون‌وسطایی و آخوندها از پا نخواهیم نشست.

ما ضمن محکوم کردن تمامی جنایتهای حکومت آخوندها به‌خصوص قتل‌عام سال 67 و حملات موشکی به لیبرتی، خواهان محاکمه سران این رژیم فاشیستی هستیم.

رها حشمتی خواه
در این‌جا جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره شهدای والامقام حمله ددمنش آخوندی به کمپ لیبرتی را گرامی بداریم و به آنها قول بدهیم که راهشان را تا سرنگونی ادامه خواهیم داد.

این شهیدان مبارزه‌یی را شروع کردند که ما باید آن را به پایان ببریم و امروز خواسته ما در ادامه این کارزار از جامعه بین‌المللی این است که، اولاً قتل‌عام 67 را قویاً محکوم و رابطه با رژیم، به توقف اعدامها مشروط شود.

ثانیا از ملل متحد خواهان تحقیقات در مورد این جنایت عظیم و قرار دادن عاملان و آمران در برابر عدالت هستیم.

مرتضی عرب
دست تبهکار حکومت ضدانسانی و فاشیستی ولایت فقیه بار دیگر فاجعه‌ای انسانی آفریده بود و نستوه‌ترین مجاهدان روزگار را با شقاوتی کم نظیر، به‌شهادت رساند.

بیست و چهار مجاهدِ والا مقام که در رأس آنان فرماندۀ برجستۀ مجاهد خلق حسین ابریشمچی (فرمانده کاظم) قرار داشت و خواهری از تبار زینب.

مریم نبی
حالا این سازمان پرافتخار مجاهدین است که سرفراز تراز همیشه به پیش می‌تازد بی‌شک این‌جا مسئولیت اصلی متعلق به رئیس‌جمهور برگزیده این مقاومت بود که این کارزار بزرگ و بی سابقه را در حفاظت از ساکنان لیبرتی و انتقال همه ساکنان بی‌وقفه به پیشبرد و ناممکن‌ترین را ممکن کرد ماخواستار محاکمه عاملان این قتل‌عام در 7آبان 1394 هستیم خاطرنشان می‌کنیم که عاملان اصلی این قتل‌عام همان عاملان قتل‌عام 1367هستند. خامنه‌ای و سردمداران رژیمش، مزدورانش بالاترین مسئولان این جنایت هستند.

هما رشیدی
یزید دوران بیهوده و به عبث می‌پنداشت که پس از شلیک هشتاد موشکِ به‌شدت مخرب به سمت و سوی رزمندگان آزادی، دیگر اثری از آنان باقی نخواهد ماند و با فرود آوردن این ضربه مهلک پیروزی بزرگ و بی‌نظیری را نصیب خود و حکومت فاسد و جنایتکارش خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a3dd215-dd95-4329-8ff0-c69089245d9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات