728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

روحانی؛ دفاع از خود و تکرار دروغها در مجلس ارتجاع

-

آخوند روحانی
آخوند روحانی
امروز سه‌شنبه 11آبان 95 آخوند روحانی در مجلس ارتجاع حاضر شد تا برای سه وزیر پیشنهادی‌اش به‌اصطلاح رأی اعتماد بگیرد.

روحانی ابتدا یک ساعت سخنرانی کرد. او در ابتدا بنا‌ به شیوه شیادانه همیشگی‌اش ادعا کرد که: «در حالی که در آغاز این دولت کشور با تورم 40 درصد روبه‌رو شد... ما از تورم بالای 40 درصد به تورم یک رقمی و زیر 8 درصد رسیده‌ایم.»

وی ضمناً تلاش کرد که فساد در دولتش را رفع و رجوع کرده و کمرنگ نشان دهد. از جمله افتضاح حقوقهای نجومی و اختلاس 8هزار میلیاردی را با این بیان ماستمالی کرد که: «برای بعضی‌ها مثل این‌که بالا و پایین کردن فساد لذت‌بخش است. این‌که دستگاهی وامی داده و آن فرد در پرداخت وام معوقه داشته و بدهی شده است، برخی رسانه‌ها آن را فساد و اختلاس تلقی می‌کنند.»

آخوند شیاد ضمنا برای ساکت کردن باند مقابل از یک طرف گفت که بیان و افشای فساد باعث شیوع آن می‌شود و از طرف دیگر با اشاره به مجاهدین و مقاومت ایران گفت: «نگذاریم دیگران به حرفهای نادرست در داخل نظام استناد بکنند و نظام رو هو بکنند» و به این ترتیب به افشاگریهای مجاهدین و مقاومت ایران و مؤثربودن آن اذعان کرد.

روحانی ضمنا با اشاره به جلسه شب قبل خودش با ولی‌فقیه ارتجاع تلویحاً سعی کرد که او را پشت سه وزیر خودش بیاورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80b06bbc-0edb-479c-9379-747455bf5729"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات