728 x 90

بحرانهاى اجتماعى,

افتضاح فساد در رأس نظام

-

سعید طوسی، قاری فاسد بیت خامنه ای
سعید طوسی، قاری فاسد بیت خامنه ای
«اتهام سنگین به یک قاری برجسته قرآن بازتاب گسترده‌یی در افکار عمومی داشته است. سعید گندم نژاد طوسی از اساتید تلاوت قرآن که از شاخص‌ترین قاریان کشور به حساب می‌آید، متهم به‌عمل خلاف عفت عمومی و تشویق به فساد شده است».

این خبر را سایت حکومتی «ایران‌نیوز 24»، روز 3آبان منتشر کرد. خبری که زوایای جدیدی از آن، تا به امروز پیاپی منتشر شده است. موضوع هم یک مورد از صدها موردِ فساد، در نزدیک‌ترین حلقه‌ها به رأس هرم قدرت رژیم، و شخص خامنه‌ای است. یعنی جنایت سعید طوسی، که تحت عنوان دجالگرانه مربی قرآن، نوجوانان را هدف هتک حرمت قرار می‌داده. البته این موضوع جدید نبوده و از 5سال پیش در دستگاه به‌اصطلاح قضایی رژیم مطرح بوده. اما به فرمان خامنه‌ای روی این جنایت را پوشانده بودند و این جانی، یعنی سعید طوسی، نه تنها مورد پیگرد قرار نداشته، بلکه تا به امروز هم، در مراسم رسمی خامنه‌ای شرکت می‌کرده و مورد حمایت ولی‌فقیه ارتجاع قرار داشته. تا جاییکه حتی وقتی نخستین خبرهای این جنایت، توسط چند تن از نوجوانهای قربانی افشا شد، باز هم مزدور سعید طوسی، آن‌قدر به حمایت خامنه‌ای مطمئن بود که روز 29مهر در نامه‌یی به خامنه‌ای نوشت: «‌رهبرا! سلام و درود برتو... دشمنانت، فرصت را غنیمت شمرده تا توطئه‌های ناجوانمردانه خود را با بهانه قرار دادن من، متوجه مقام ولایت سازند! برخلاف فضاسازیهای بدخواهان، نه تنها دستگیر نشده و به زندان نرفته‌ام بلکه فعالیتهای‌های قرآنی خود در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه داده (ام)...»

اما بعد از این‌که موضوع فساد این جانی، به سرعت در جامعه و فضای مجازی گسترده شد و خشمی روزافزون را علیه رژیم برانگیخت، آخوندها برای این‌که تا حدی جلوی آن را بگیرند، باز هم رو به دجالگری آوردند. برای نمونه، آخوند اژه‌ای سخنگوی به‌اصطلاح قضاییهٴ رژیم گفت: «‌برخی اتهامات وجود دارد که اثبات آن کار مشکلی است. بدون شک آنچه که این روزها رد و بدل می‌شود از سوی دشمن و برای کسب منافع آنها است... در این پرونده کسی آمده شکایت کرده و شکایت بررسی شده... در مسأله خلاف عفت عمومی قرار منع تعقیب صادر شده و این قرار قطعی است». جالب این جاست که علاوه بر قضاییهٴ رژیم، آخوندهایی مثل مکارم شیرازی هم تحت عنوان مراجع حکومتی به دفاع از قاری فاسد و جنایتکار برخاسته‌اند: «گاهی اوقات دروغهایی می‌سازند و نسبتهایی به افراد می‌دهند که اساساً واقعیت ندارد»

آری و به این صورت نشان دادند که تمامی نظامشان، پشتیبان فساد و جنایت است. چرا که تار و پود این دستگاه، با فساد تنیده شده و این پرونده خامنه‌ای و رژیم ولایت‌فقیه طی 37سال حاکمیت ننگین آنهاست. کشتار صدها هزار جوان ایرانی بر روی میدانهای مین جنگ ضدمیهنی؛ بدار آویختن روزانهٴ دهها جوان دیگر، جنایات کهریزک و اوین و گوهردشت و حالا هتک حرمت جوانهای ایران، توسط نزدیک‌ترین افراد به شخص خامنه‌ای. بی‌تردید خشم ناشی از این جنایت بر کوه خشم جوانان اضافه و انباشته خواهد شد و آتشی را که در انتظار آخوندهاست هر چه سوزان‌تر خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1158151-b8a3-496d-b89e-57ef87bcefdb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات