728 x 90

دخالتهای ایران,

معاون نماینده دائم هیأت عربستان: رژیم ایران برای گروه‌های تروریستی سلاح قاچاق می‌کند

-

رژیم ایران برای گروه‌های تروریستی سلاح قاچاق می‌کند-آرشیو
رژیم ایران برای گروه‌های تروریستی سلاح قاچاق می‌کند-آرشیو
سعد السعد معاون نمایندهٴ دائم هیأت عربستان در سازمان ملل‌متحد در سخنرانی خود در برابر کمیته اول مجمع عمومی سازمان ملل گفت عربستان یک هستهٴ تروریستی در ارتباط با رژیم ایران که اقدام به قاچاق سلاح و مواد منفجره به عربستان، بحرین و کویت کرده بود دستگیر کرده است.

وی تأکید کرد رژیم ایران قطعنامه‌های بین‌المللی در ارتباط با ممنوعیت قاچاق سلاح به شبه‌نظامیان کودتاچی حوثی و علی عبدالله صالح از طریق فراهم کردن سلاح و پول به‌منظور گسترش هرج و مرج و تروریسم در یمن را نقض می‌کند.

سعد السعد گفت که ائتلاف عربی توانسته است تعدادی از کشتی حامل سلاح که از ایران می‌آمدند را رهگیری کند“. و این دلیل واضحی بر اقدامات خرابکارانهٴ رژیم ایران در زمینه قاچاق سلاح برای گروه‌های تروریستی است“ .
وی افزود رژیم ایران برای سازمان تروریستی حزب‌الله در لبنان سلاح تأمین می‌کند تا بازوی این رژیم برای دخالت در امور داخلی لبنان باشد و نیروهای مزدور خود را به چندین کشور اعزام می‌کند و از طریق شبه‌نظامیان حوثی کودتاچی با مردم یمن و همچنین با مردم سوریه نیز می‌جنگد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6e123ad-c95b-427c-81db-b28f2215d8e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات