728 x 90

تشدید سرکوب ,

انتقال چهار زندانی دستگیر شده اهل سنت به بازداشتگاه اطلاعات ارومیه

-

انتقال چهار زندانی دستگیر شده اهل سنت به بازداشتگاه اطلاعات ارومیه
انتقال چهار زندانی دستگیر شده اهل سنت به بازداشتگاه اطلاعات ارومیه
چهار زندانی بازداشت شده اهل سنت به بازداشتگاه سپاه منتقل شده‌اند.
بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه نیروهای اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات با حمله به خانه اهالی شهرستان بوکان حدود ۴۰ تن از اهالی این منطقه را دستگیر کردند. اکثر این دستگیر ‌شدگان که همگی از جوانان اهل سنت بودند، در روزهای بعد به قید وثیقه آزاد شدند.

چهار تن از این جوانان، به نامهای عبدالغفور آسوار؛ یعقوب نوره؛ کمال علی اقدم و هژار فارقی، هم‌چنان در بازداشت به‌سر می‌برند. این زندانیان در روزهای گذشته به بازداشتگاه سیدالشهدا ارومیه منتقل شده و تحت شکنجه و بازجویی قرار دارند. این زندانیان هیچ تماس و ملاقاتی با خانواده‌های خود نداشته و ممنوع‌الملاقات هستند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی؛ خانواده‌های این زندانیان در مراجعاتی که هر روز به بازداشتگاه سپاه دارند با پاسخ منفی مسئولان این بازداشتگاه روبه‌رو بوده و عملاً مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرند. پاسخ مسئولان بازداشتگاه سپاه به خانواده این بوده که فرزندان شما در این محل زندانی نیستند. در حالیکه خانواده‌ها می‌دانند که فرزندانشان به این بازداشتگاه منتقل شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/645b8a0b-1dc9-4866-a3be-cde7da1eb98a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات