728 x 90

فساد اقتصادى,

جمهوری لات و لوت‌ترینها

-

دیدار خامنهاي با مداحان
دیدار خامنهاي با مداحان
لجن، نیاز به تابلو «نزدیک نشوید» ندارد. از دور بوی گندش مشام را می‌آزارد. بنابراین نیازی به مقاله نوشتن درباره بوی گند لجن نیست. الآن جمهوری آخوندی ولایت‌فقیه، حکم همین لجن را دارد. اما دیروز من به این لجن کمی نزدیک شدم. می‌خواستم ببینم آن حکومت اسلامی که خمینی ادعایش را کرد، چطوری به این‌جا رسیده. می‌خواستم کمی کنجکاویم را راضی کنم و ببینم آن همه ادعاهای خمینی که همة کارهایش را با اسم اسلام و دین خدا توجیه کرد و تا امروز هم خامنه‌ای این ادعاها را به اسم دین و خدا ادامه می‌دهد، چه سرنوشتی پیدا کرد.

برای حس بوی حکومت آخوندی به لجنزار نزدیک شدم. چگونه؟ تنها به یک سند صوتی کشف شده از جلسه‌ی مداحان این رژیم گوش کردم. البته از همان ثانیه‌های اول بوی لجن فراری‌ام داد. اما کمی تحمل کردم، تا خوب خوب چهره‌ی واقعی خمینی و تمام، تمام، تمام آخوندها و نوچه‌های سران این حکومت را ببینم. جدا حظ کردم که چطور پایداری و مقاومت فرزندان خلق ایران، شیاد و دجال را رسوا می‌کند و از منبر و کرسی فریب و دین‌فروشی به زیر می‌کشد و به ته چاه نفرت مردم می‌اندازد.

آن سند که همه می‌توانند در شبکه‌ی جهانی ملاحظه کنند، صحبتهای یک جلسه‌ی خصوصی مداحانی است که در مجالس رژیم ولایت‌فقیه، غوغا! بپا می‌کنند و بر سر و سینه می‌زنند و جمعیت را می‌گریانند. در این نوار که بدون شک نمی‌توانید تحملش کنید، کثیف‌ترین توهین‌ها به خود اسلام و مذهب و همة مقدسات توسط همین مداحان گفته می‌شود. از شرح محتوای آن معذورم. اما آنچه گفتنی است این است که این کثافت در چه لجنزاری رشد یافته. لجنزار اصلی و چشمه‌ی این لجن، همان خود خمینی و خیانتش به اعتماد ملت ایران است. در زیر سقف آن خیانت و کشتارها و قتل‌عامهای او و مصیبتهایی که برای مردم به وجود آورد همه چیز قابل انجام است؛ از سرقت کل ایران، از دزدیهای نجومی. از فقر و گرسنگی تمام ملت ایران، از اعدامهای بی‌وقفه، و از جمله همین فسادی که در جامعه‌ی آخوندی و مساجد و مراکز و منابر وابسته به این رژیم جاریست و این فساد را می‌توان از زبان مداحان به‌خوبی شنید.

با مشاهده‌ی این فساد این کلام امام حسین علیه‌السلام به یادتان می‌آید که در مورد فساد حکومت یزید گفت:
«... . زشتی و شرارت را رواج می‌دهند و در هر شهری گوینده‌ای از جانب خود بر منبر دارند و این سرزمین پایمال آنهاست و بر همه جای آن دست گشاده‌اند».

اما جالب این است که همین مداحان کثیف برای هر شب مداحی بوزینه‌وارشان، 15 تا 20 میلیون تومان مزد می‌گیرند. این نمونه‌ها را ببینید:
روزنامه‌ی حکومتی آرمان 25 مهر 95: محمد غرضی: «شنیده‎ام که برخی مداحان شبی ۱۵ میلیون برای روضه‌خوانی یا مداحی دریافت می‏‌کنند. من یک سؤال دارم. این ۱۵ میلیون را چه کسی به دست آورده که حاضر است به مداحان برای عزاداری پرداخت کند؟ به‌طور مثال ۱۵ میلیون برای هر شبی از دهه محرم می‌شود ۱۵۰ میلیون تومان. من نمی‎دانم چه کسی این پول‌ها را به مداحان پرداخت می‎کند!»

سایت یورونیوز18مهر 1395:
«انتشار تصاویر چهار برگه چک ۲۰ میلیون تومانی در وجه چهار مداح مشهور و سیاسی، در آستانه ماه محرم موضوع تجارت مداحی را در فضای عمومی مطرح کرده است.
به گزارش گاردین تجارت مداحی در ایران به‌طور رسمی ۵۲ هزار مداح را شامل می‌شود که از مبلغ ۵۰ هزار تومان تا چندین میلیون تومان برای هر جلسه مداحی دریافت می‌کنند. گاردین می‌گوید که هزینه مداحان تلویزیونی برای هر جلسه حدود ۱۵ میلیون تومان است و در گزارش خود از محمود کریمی نام می‌برد که برای سه روز مداحی حدود ۴۵ میلیون تومان دریافت کرده است. با این حساب نباید چک‌های ۲۰ میلیونی در حوزه تجارت مداحی موضوعی شگفت‌انگیز تلقی شود و به نظر می‌رسد برای مداحان مشهور مبالغی معمولی بحساب می‌آید».

یک مورد دیگر از فساد این عمله‌ی دستگاه دینفروشی، قاری ویژه‌ی بیت خامنه‌ای و مجلس رژیم است که خبرهای تجاوز او به چندین کودک قاری قرآن! همه جا پیچیده و شاکیان پنج سال است که با شواهد متعدد، به‌دنبال شکایت خودشان هستند اما خود خامنه‌ای، و آخوند لاریجانی سرکرده قوه‌ی قضاییه، جلوی این پرونده را گرفته‌اند، زیرا که محاکمه کردن این قاری، پرونده‌ی صدها و صدها از سران و عوامل این رژیم فاسد را باز می‌کند. خود سعید طوسی گفته است، اگر مرا محاکمه کنند «صد نفر را با خودم پایین می‌کشم!».

حرف آخر: این قبیله و قافله‌ی فاسدان و کثیفترین لات و لوتها، لشکر حفظ رژیم خمینی و خامنه‌ای هستند. آن تخت ولایت‌فقیه و آن منبر ریای سلطنت ارتجاع آخوندی با همین نیروها حفظ می‌شود. چرخ این نظام، با دست همین لات و لوتهای فاسد می‌چرخد! هم‌چنان که همة دیکتاتورها با کمک افرادی مثل شعبان بی‌مخ روی کار می‌مانند؛ فرقش این است که این رژیم «رژیم هزاران شعبان بی‌مخ» است و ولی‌فقیه، پشتش تنها به همینها گرم است. نگاه کنید:
11فروردین 95: خبرگزاری رویتر در خبری از حضور نوحه خوانهای رژیم در سوریه نوشت: «مداحانی که نزدیک به خامنه‌ای هستند، در سوریه حضور دارند.
پاسدار سعید حدادیان نوحه خوان خامنه‌ای و 6 نفر دیگر به سوریه رفته‌اند. پاسدار حدادیان در ویدیویی حضور خودش را برای قدردانی از پاسداران اعلام کرده است.
رویتر می‌نویسد: مداحان مشهور با سپاه پاسداران در ارتباط هستند که مهم‌ترین قدرت نظامی و اقتصادی در ایران به‌شمار می‌آید. مؤسسه‌های حکومتی هم به برخی از مداحان حقوق پرداخت می‌کنند و تسهیلات دیگر ارائه می‌دهند.
رویتر به حضور یکی از نوحه خوانهای رژیم به‌نام علیمی اشاره می‌کند که در عکسی به همراه حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان لبنان می‌باشد.

یکی از مهره‌هاي رژيم به‌نام محمد جواد اکبرین گفته است: رژیم از مداحان به‌منظور بسیج نیروهایشان برای جنگ سوریه استفاده می‌کنند».

آری، این خود ولایت‌فقیه است که برای هر گونه سرکوب و هر گونه فساد و چپاول به فاسدترین لات و لوتهای جانی دست باز می‌دهد. چرا که این لات و لوتهای کثیف، هم ابزار سرکوب رژیمند هم ابزار چپاولگری، و هم ابزار دجالگری. نمونه‌های بسیار را مثل بدار کشیدن ریحانه جباری به یاد بیاوریم که چگونه رژیم مظلومترین افراد را به‌خاطر همین عمله و اکره جنایت و فساد خودش بدار کشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/534685f4-67c7-4f9a-b1aa-d24efb401c5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات