728 x 90

بيكارى,

روحانی: از وعدهٴ «تک رقمی شدن بیکاری» تا اعتراف به «نمی‌توانیم»

-

--
--
آخوند حسن روحانی، وقتی در سال 92 بر کرسی ریاست‌جمهوری دیکتاتوری ولایت‌فقیه تکیه زد، روز 27 خرداد نخستین کنفرانس مطبوعاتی خودش را برگزار کرد. روحانی در این کنفرانس، با دجالگری درباره بحران بیکاری جوانها گفت: «امیدوارم شاهد آن باشیم که در همان سال اول اولین آثار [حل بحران اشتغال جوانان] را ببینیم و هر روزی که رقم بیکاری تک رقمی شد جشن کوچکی خواهیم گرفت و وقتی به حد جهانی رسیدیم، جشن ملی خواهیم گرفت».

حالا خوب است ببینیم که این آخوند دجال در ماههای آخرِ سال پایانی ریاست‌جمهوری‌اش درباره موضوع بیکاری جوانها چی می‌گوید و وعدهٴ تک‌رقمی شدن بیکاری جوانها و آن جشن ادعایی چه شد و بالاخره کی این جشن برگزار می‌شود؟

روحانی روز 1 آبان 95 این‌طور می‌گوید: «بزرگترین مشکل کشور ما در سالهای آینده، موج بیکاری است. امسال برای اولین بار بیش از 1 میلیون و 200 هزار متقاضی شغل بودند... توان ما چقدر است؟ ما حتماً نمی‌توانیم الآن با این امکانات...».

عجب! واقعیتها سرسخت‌تر از آن هستند که بشود با گفتار درمانی و شیادی با آنها برخورد کرد. بنابراین به همین وضوح و روشنی دست این آخوند فریبکار، که وعده می‌داد بحران بیکاری جوانها را تک رقمی می‌کند، رو شد. برای همین هم رسانه‌های باند رقیب، در جنگ قدرت که به‌خصوص با نزدیک شدن نمایش انتخابات رئیس‌جمهوری رژیم، اوج روزافزون می‌گیرد، همین موضوع را چماقی کردند و توی سر رئیس‌جمهورِ نظامشان کوبیدند. برای نمونه، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه، تسنیم، 2 آبان نوشت: «در حالی حسن روحانی اوایل امسال دستور تک رقمی شدن نرخ بیکاری تا پایان این دولت را داده بود که با انتشار آمار جدید از انبوه جوانان جویای کار، توان دولت برای اشتغالزایی برای سیل بیکاران مورد سؤال و تردید رئیس‌جمهور واقع شد... با برآورد جدید از جمعیت انبوه جوانان در دروازه بازار کار، به نظر می‌رسد، وعده 'تک رقمی شدن نرخ بیکاری تا پایان دولت یازدهم' منتفی است».

واقعیت این است که با اعترافهای خود روحانی و سایر مهره‌ها و ارگانهای رژیم، یکبار دیگر ثابت شد که تمامی بحرانهای جامعه امروز ایران، از جمله مشکل دردناک بیکاری جوانها، هیچ راه‌حلی در این رژیم دزد و چپاولگر ندارد و تنها راه درمان ریشه‌یی بیکاری و صدها معضل دیگر اجتماعی، سرنگونی حکومت دزدان و جنایتکاران حاکم بر میهنمان است؛ واقعیتی که دیگر امروزه بر همه روشن است و مردم ایران حقانیت آن را (سرنگونی) با تمام وجود حس کرده‌اند و برای محقق کردن آن کمر همت بسته‌اند و بی‌تردید آن روز دیر نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2bd3897-6d46-4d1f-89d4-f1c3dfe75757"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات