728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

روحانی علیه باند خامنه‌ای: آدم دروغ‌گو و فحاش انقلابی نیست، آنها که از یاس سخن می‌گویند با انقلاب رابطه‌ ندارند

-

آخوند حسن روحانی در اراک
آخوند حسن روحانی در اراک
حسن روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع در سفر استانی‌اش به اراک از فرصت استفاده کرد و ضمن بیان شیادانه از دستاوردهای دولتش، باند خامنه‌ای را زیر ضرب بود.

روحانی که امروز 2 آبان در اراک صحبت می‌کرد با تعریف و تمجید از برجام نافرجام ابتدا گفت: «آیا کسی هست که از لغو شش قطع‌نامه ظالمانه علیه ملت خوشحال نباشد» و سپس اضافه کرد «دیروز اگر می‌خواستیم راه برویم و بدویم زنجیر تحریمی که روی پاهای اقتصاد ایران بود مانع بود، امروز دیگر زنجیر نیست» و بعد هم در حالیکه همه از مشکل روابط بانکی به‌عنوان بزرگترین مانع حرکت اقتصادی کشور می‌نالند با دجالیت آخوندی افزود: «روابط بانکی ما با دنیا برقرار شده و روز به روز این روابط گسترده‌تر خواهد شد».

آخوند روحانی سپس خامنه‌ای و باندش را مورد حمله قرار داد و گفت: «آدم دروغ‌گو انقلابی نیست، آدم فحاش انقلابی نیست، آنها که از یاس سخن می‌گویند با انقلاب ایران رابطه‌ای ندارند... این ملت اجازه نخواهند داد عده‌یی اخلاق را در جامعه سرکوب کرده و اتهام و دروغ و تهمت را شایع کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3c571c7-4130-4854-8596-099e1dcd1e66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات