728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله آخوند روحانی به باند خامنه‌ای: باید دعواهای کودکانه در این کشور خاتمه پیدا کند

-

آخوند روحانی
آخوند روحانی
آخوند روحانی روز شنبه اول آبان در یک گردهمایی در سالن اجلاس سران رژیم به معضل بیکاری اعتراف کرد و با حمله به باند خامنه‌ای که اظهارات آنها را در مورد اشتغال و جذب سرمایه‌گذاری دعواهای کودکانه خواند گفت: امروز بیکاری و عدم اشتغال یک معضل بزرگ برای سراسر کشور ما است من از روز اول دولت هم در دولت این رو گفتم هم به مسئولان بلندپایه کشور این رو گفتم هم در سخنرانیها گفتم. بزرگترین مشکل کشور ما در سالهای آینده موج بیکاری است تمام چیزهایی که ما می‌گیم همه معضلاتی که ما می‌شماریم همه آسیبهای اجتماعی که ما می‌شماریم ریشه‌اش برمیگرده عمدتاً به مسأله بیکاری، بیکاری یعنی بیماری روانی بیکاری یعنی طلاق بیکاری یعنی آسیب اجتماعی، بیکاری یعنی خدای ناکرده جرم، بیکاری یعنی آلودگی همه چیز از بیکاری آغاز میشه از بیکاری شروع میشه، … توان ما چقدره برای اشتغال؟ ما حتماً نمی‌تونیم الآن با این امکانات باید همه تلاش کنیم باید یک حرکت بزرگ شروع بشه باید سرمایه‌ها جذب بشه باید سرمایه داخلی سرمایه خارجی جذب بشه باید رونق ایجاد بشه، باید دعواهای کودکانه در این کشور خاتمه پیدا کنه.

آخوند روحانی در واکنش به اظهارنظر عوامل باند خامنه‌ای، در مورد تغییر وزرا با حمله به آنها گفت: باید رسانه‌های ما از دروغ، اتهام، اختلاف، ایجاد تفرقه، جناح بندیهای غیرضرور دست بردارند. دولت برای ثبات وزیر عوض نکنه. اون روزنامه‌های بداخلاق و اون سایتهای بداخلاق میگند چرا دولت چسبیده به این وزراء اینها رو عوض نمیکنه؟ میره یک تغییر بده همون بداخلاقها میگند چرا دارند عوض می‌کنند؟ برادر عزیز من، کشور هدفش توسعه و تعالی است، دولت هدفش خدمت به جامعه و مردم هست، در راه خدمت گاهی نیاز به تثبیت مدیره، گاهی نیاز به تغییر مدیره، اشتغال مشکل اصلی است، پیشنهاد بدیم راه‌حل بدیم انتقاد کنیم به جای حرفهای گفت صد من یک غاز که هیچ ارزشی نداره و ذهن مردم رو مشوش میکنه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5bfe486-58be-4f03-b127-08ec55dce5b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات