728 x 90

تشدید سرکوب ,

تخریب بخشی از خانه‌های مردم توسط مزدوران شهرداری منطقه ۸ اهواز

-

 -
-
عوامل و کارگزاران شهرداری روز اول آبان 95 بخشی از خانه‌های مردم را در منطقه 8 اهواز با بهانه نداشتن مجوز؛ تخریب کردند و مقدار زیادی از مصالح آنها را نابود کردند. صاحبان این خانه‌ها از معلولان هستند.

۶۰ معلول جسمی تنها بخش کوچکی از جمعیت ۳۱ هزار نفری معلولان جسمی حرکتی در شهر اهواز هستند که بدون هیچ حمایتی تصمیم گرفتند تعاونی تشکیل دهند و صاحب خانه شوند، اما آن طور که می‌گویند کارشکنیها که آخرین مورد آن تخریب خانه‌های نیمه تمام آنهاست، مانع از رسیدن به این خواسته شده است.
 

«مریم پیروند» که ۳۸ سال دارد و پای راستش فلج است توضیح می‌دهد: به سختی پول لازم برای ثبت نام را تهیه کردم. حدود ۳۰ میلیون تومان بابت یک واحد آپارتمان دادم.

وی که در حال حاضر به تنهایی زندگی می‌کند و هر سال در یک خانه مستاجر است، درباره سختی مشکل جابه‌جایی خانه می‌گوید: مستاجر بودن برای انسان سالم هم دشوار است، من که تن سالمی ندارم و هر سال باید جابه‌جا شوم کارم دشوارتر است. راه رفتن برایم مشکل است. پس از هر بار اسباب کشی، کمردرد شدید می‌گیرم. نداشتن خانه آن‌قدر به ما فشار آورده که حتی تصمیم گرفتیم روبه روی استانداری تجمع کنیم تا برای تحویل خانه هایمان با ما همکاری شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/328cc861-45f5-4f28-8cbf-cd583af24466"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات