728 x 90

سوريه,

بی عملی آمریکا در سوریه و قدرت‌نمایی روسیه

-

ناو هواپیما بر روسیه
ناو هواپیما بر روسیه
فرمانده ناتو گفت مجموعه‌ای از کشتیهای جنگی روسی که در میان آنها یک ناو هواپیمابر نیز وجود دارد به سوی خاورمیانه در حرکت است تا تهاجمات بیشتری را به شهر حلب انجام دهد.

دبیرکل ناتو در مقر این سازمان در بروکسل گفت: ارسال کشتیهای جنگی روسی و ناو هواپیمابر برای پشتیبانی از جنگ در سوریه، باعث نگرانی ناتوست و این امر باعث درد و رنج بیشتر ساکنان حلب خواهد شد.

حرکت ناوگان دریایی روسیه به سوی دریای مدیترانه اشاره‌یی به تهدید محتمل در سوریه است.
مقامات روسی ناو هواپیمابر «آدمیرال کوزنیتسوف» را به منطقه می‌فرستند. در روی این ناو هواپیمابر 15 جت جنگی مدل سوخوی 33 و میگ 29 کی، 10 هلیکوپتر کی 52 و کی 31 قرار دارد.

این ناو هواپیمابر به همراه کشتی جنگی «یوتر فریکی» به سوی دریای مدیترانه حرکت کرده و تا ماه نوامبر در سواحل سوریه مستقر خواهد شد. این کشتیها به نیروهایی اضافه می‌شوند که در روی زمین، دریا و هوای در سوریه مستقر هستند.

نیروی دریایی نروژ زمانی که این ناوگان در نزدیکی جزیره آندویا بود عکس هایی از آن را منتشر کرد.
سخنگوی نیروی دریایی انگلستان گفت میزان کشتیهای جنگی روسیه غیرعادی است و هشدار داد، کشتیهای همراه این ناوگان و ناو هواپیمابر روسی برای نمایش قدرت است.
ولی جدی‌ترین هشدارها از زبان سخنگوی ناتو شنیده شد. او گفت در صورتی‌که این کشتیها در گلوله بارانهای شهر حلب شرکت کنند، بی‌شک به درد و رنج ساکنان حلب اضافه خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e938b2d-71c3-42e5-ac6a-c4472001cb41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات