728 x 90

اخبار اعتراضى,

برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد اعدام جنایتکارانه ریحانه جباری به‌رغم تشبثات اطلاعات آخوندی

-

برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد اعدام جنایتکارانه ریحانه جباری
برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد اعدام جنایتکارانه ریحانه جباری
روز پنجشنبه 29مهر از ساعت 15 الی 16 مراسم دومین سالگرد سر بدار شدن ریحانه جباری در بهشت زهرا قطعه 95 ردیف 141، شماره 13 برگزار گردید. در این مراسم خانم شعله پاکروان طی سخنانی در رسای فرزند اعدام شده‌اش، خون وی را دادخواهی نمود، همچنین دکتر ملکی اولین رئیس دانشگاه تهران طی سخنانی از این دادخواهی و نه به اعدام حمایت کرده و خواستار محاکمه قاتلان فرزندان مردم ایران گردید. جمعی از مادران شهیدان قیام 88 و همچنین خانواده‌های شهیدان دهه شصت در این مراسم شرکت کرده بودند و یاد ریحانه را گرامی داشته و با خانواده وی اظهار همدردی و همبستگی گردند.

 
مأموران بدنام اطلاعات و سرکوب رژیم، ابتدا با بازداشت اولیه جمعی از اعضای خانواده و دوستان ریحانه جباری، قصد بر هم زدن و ممانعت از هر تجمعی را داشتند، نهایتاً مجبور به عقب‌نشینی گردیده و افراد بازداشت شده را آزاد کردند.

 
 
آنان با ایجاد فضای رعب و وحشت می‌گفتند که نبایستی تجمعی صورت بگیرد و ترتیبات و صندلیهای موجود برای پذیرایی از شرکت کنندگان را بر هم زدند و با تهدید نفرات شرکت‌کننده، سعی داشتند که تجمع بزرگی بر سر آرامگاه شکل نگیرد. اما دوستان و نزدیکان خانواده ریحانه جباری آرامگاه وی را گلباران کرده و یادش را گرامی داشتند. مأموران بدنام اطلاعات تمامی محوطه آرامگاه را پوشانده بودند و موبایل تعدادی از بازداشت‌شدگان را ضبط کرده و به آنان گفته‌اند که بعداً برای تحویلگیری موبایلشان اقدام کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54c1138c-ede0-4b33-ab1c-c433ec01bd08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات