728 x 90

سوريه,

مصاحبه اختصاصی با مسئولان گروه دفاع مدنی سوریه ( کلیپها + تصاویر)

-

بمباران شهر حلب در سوریه توسط هواپیماهای روسیه و رژیم اسد
بمباران شهر حلب در سوریه توسط هواپیماهای روسیه و رژیم اسد
مصاحبه سیمای آزادی با مدیر و یکی از مسئولان گروه دفاع مدنی در حومه جنوبی شهر خون‌فشان و پایدار حلب:
 
فیصل محمدعلی ابو معاذ – مسئول گروه دفاع مدنی در حومه جنوبی حلب
ما در دفاع مدنی سوریه در حومه جنوبی حلب برای کمک به شهروندان غیرنظامی کار می‌کنیم، علت آن حملات هوایی گسترده و سنگین رژیم اسد و (جنگنده‌های) روسی و حملات شبه‌نظامیان (رژیم) ایران است که برای کمک به رژیم بشار اسد آمده‌اند تا مردم و کودکانمان را بکشند.

ما به‌عنوان دفاع مدنی به‌دلیل بمباران سنگین هواپیماها علیه شهروندان غیرنظامی، از سختی‌ها و مشکلات متعددی رنج می‌بریم. در این‌جا هزاران کودک و هزاران تن از زنان و سالمندان وجود دارند که به‌دلیل بمبارانهای متمرکز، از زیر آوار نجات داده شده‌اند. ما از مردم ایران می‌خواهیم که در کنار مردم صلح‌جوی سوریه بایستند تا از محنتی که در آن قرار دارند، خارج شوند.

ابراهیم الجرخ ابو عید - مدیر یکی از مراکز دفاع مدنی در حومه جنوبی حلب:
ما در دفاع مدنی بخش حلب جنوبی هستیم؛ ما یک سازمان انسان‌دوست هستیم که با امدادرسانی و نجات‌دادن و خاموش‌کردن آتش‌سوزی‌ها، تلاش می‌کنیم درد و رنج مردم خودمان را کاهش بدهیم؛ ما از حمله سختی که از طرف رژیم جنایتکار (حاکم بر) ایران انجام می‌گیرد رنج می‌بریم؛ ما مردم ایران و باند جنایتکار حاکم بر ایران را یکی نمی‌دانیم، برای مردم ایران احترام بسیاری قائلیم و از ایستادگی آنها در کنار مردم سوریه که در معرض وحشیانه‌ترین کشتار و نابودی از طرف (رژیم) ایران، (رژیم) سوریه و روسیه قرار گرفته‌اند تشکر می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f558b02d-5bc4-4ae8-a10f-27cf10cb07e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات